29.12.11

Terasa?

perasan tak untuk beberapa hari ni n3 aku adalah hasil karangan aku sendiri....ahakss
nak tau apa yang menyebabkan aku jadi macam ni?


hurmmmmm


alkisaaaaaaahhhhh


aku ada terbaca satu status kat fb yang di post oleh seorang jejaka kacak, hangat dan terkenal
dia mengulas pasal kutipan filem ombak rindu yang berjaya mendapat RM 10 juta tuh
dia tak ulas panjang pun 
tapi ayat dia memang bikin gua sentap laaaa
apakah ayat dia?


lupa la pulakkkk


nak copy paste malas pulak nak scroll down ke bawah dan ke bawah page dia tuh


lebih kurang macam ni laaa


Filem Ombak Rindu ibarat blog copy paste yg tinggi trafik




haaa.....


amacam?


ada sentap tak?


tak la bagi korang yg rajin tulis n3 sendiri


tapi blog aku nih


memanjang jeeee kopipesssss


huhuhu


sorry la wak.... kalau awak terasa dengan tulisan2 saya


saya tak bermaksud nak menyinggung perasaan awak


saya cuma nak menyahut cabaran blogger tu jee...


sapa lagiiiiiiiiiii


Ben Ashaari laaaaa....ahakssss








No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...