25.12.11

Kasihan Rakyat Hari-hari Minum Air Karat

wahh tajukkkkk
macam propaganda apa je ekekekeke
yang sebenarnya aku nak cerita pasal benda ni je ahakss


Tahu tak gambar apakah itu....
tu lah penapis air yang aku pakai kat rumah ni
batang yang berwarna coklat pekat tu ialah kotoran yang melekat
adalah kot lebih kurang 2 minggu aku tak cuci
kalau pegang macam milo basi je ...melekit2...eeeuuuwwwww
air paip kita nampak jernih je kan...
tapi hakikatnya......macam tu lah
dulu kan kalau orang sibuk2 promote penapis air aku selalu cakap
air kat rumah saya ok je....
tak ada rasa klorin pun...
tak ada bau pun....
memang aku tau air paip kat Malaysia ni tak sama
kalau aku balik kg aku dia punya klorin ada bau kuat juga....
kalau balik kg suami aku...dia punya rasa sangat tak sedap...rasa payau2
kalau bab warna air memang la...mana2 pun kadang2 bertukar.....KARAT!!!!
ok...tengok gambar bawah ni pulak

 ni selepas aku sental
benda ni tak leh sental kuat2 sangat kang nnt cepat haus sebab ni seramik dia
benda ni lah yang tapis bakteria
sebab baca nih

PALING ISTIMEWA SISTEM BEYOND WATER 
Tahukah anda..bahawa bakteria adalah bersaiz 0.4 micron Oleh itu Beyond water dengan penapis bersaiz 0.2 micron lebih halus dari rambut anda, tidak akan membenarkan bakteria masuk.Air itu selamat diminum.


ok
kenapa aku pilih jenama beyond water

aku tau ada banyak lagi jenama
sebab aku memang dah target kalau suatu hari nnt aku beli penapis air aku memang nak beli jenama ni....
sebab aku percaya dengan kualiti dia
harga memang gilerr mahal (bg org yg tak de duit mcm aku ni la)
RM 3453 seunit (kalau beli rantai emas dah boleh melaram)
kalau ahli murah sikit la tapi still ribu riban

aku dengar org cakap ada penapis air yg tak halal
ada campuran tulang2 babi...eeuuuuuwwww
kemudian ada yg kata penapis air dia tak leh tengok apa isi ada dalam...
ada yg kata semut pun boleh masuk dlm penapis air
bla..bla...bla... so nasihat aku belilah penapis air yang terjamin kualiti
sesiapa yg nak tau info lebih email je la ekkk....
aiyangsari@gmail.com



masuk balik dalam kebuk dia...

yang sebenar-benarnya
 

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...