10.12.11

Ini komen Wardina bila Abby bertudung



Nampak manis kan? Nampaknya makin hari makin ramai artis kita yang berhijrah dan ini merupakan satu petanda yang sangat baik. Oh ye, kalau anda rajin, bacalah entri ini sepenuhnya untuk membaca tulisan yang dikeluarkan oleh Wardina apabila Wardina melihat Abby Fana bertudung.
Mungkin saya antara salah satu orang yang paling gembira dengan perubahan ketara secara fizikal ini oleh Kak Abby Fana yang amat saya kasihi. Kenapa? Kerana Kak Abby dari mula saya kenali adalah wanita yang cukup baik, a VERY…VERY nice person indeed…Kak Abby seorang ibu tunggal yang amat tabah… seawal kami di studio kerana bersiaran jam 5 pagi..Kak Abby adalah antara orang yang tidak pernah meninggalkan solat subuhnya….maka terdetik dalam hati kecil saya…saya yakin Kak Abby satu hari nanti akan berhijab… Secara senyap saya sering mendoakannya…. Dan percayalah antara doa yang makbul adalah doa rakan-rakan, tatkala mereka tidak tahu kita mendoakannya…
SUMBER beautifulnara

alhamdulillah...suke2 tengok kak abby bertudung semalam di MHI. Semoga diberkati Allah senantiasa.

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...