oooo....korang tipu yeee...

By
Advertisement
Sejak akhir2 ini aku mula perasan ada orang dah main tipu dengan aku.
Dorang ni datang melawat blog aku dan kemudian tinggalkan komen di sbox kononnya dah memfollow aku tapiiiii..... tapi apsal bilangan follower aku tak bertambah pun . Pastu siap pesan suruh follow dorang balik. Ini apa kes niii...tahukah anda bahawa disebabkan follower aku yang ciput tu maka setiap kali ada pertambahan dalam bilangan akan membuatkan aku cepat perasan dan sedar...hahaha...oooo...nak tipu aku ye.....

so sorry la kengkawan.... aku ni ibarat orang ada blog aku pun nak ada blog
orang berblog walking tapi aku hanyalah silent reader
aku rajin juga terjah blog orang tapi tengoklah apa isunya
kalau setakat luahan hati, rasa cinta, frust menonggeng, rindu dendam ni aku kureng masyuk lah
cuma ada satu blog perempuan ni aku suka baca.... http://comatosewithbraindamage.blogspot.com/
cerita dia menarik walaupun penggunaan bahasa dia mak aiiii.....haha...yg itu silalah bersabar...jika tak suka jangan masuk blog dia wokeyyy. Readers dia juga tersangatlah ramai...kalau korang nak iklan2kan apa2 pun boleh gak....sebab satu hari beribu-ribu pelawat datang menerjah blog dia.


Atas tu Reza Rahadian ...pakwe terbaru aku...hensom kan.....wakakaka
Jadi dikesempatan ini juga aku nak ucapkan selamat tinggal kepada Aaron Aziz kerana aku sudah ada pengganti mu...huuuuhuuuu

0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.