16.12.11

Perkahwinan Gempak Mat Salleh dan Lelaki Melayu (terakhir)

***ini adalah kopipes- harap maklum

Assalamualaikum salam sejahtera semua,...Alhamdulillah,
masih sempat menulis ,..tadi ketika mana aku beronda2 
melayari fesbuku,..
tersereampak satu link menarik,tajuknya"jonathan dan allif" 
aku yang takpasti ape kebendan la ni,pon membuka link tersebut,..
pergh,terkezut bila buka link tu,link tu bakan link porno 
atau seangkatannya,
kalau link porno tak terkezut macam ni,ni link pasal projek 
perkahwinan pasangan gay,..dan lebih memeranjatkan apabila 
seorang lelaki melayu yang lengkap berpakaian melayu 
berkahwin dengan lelaki inggeris,.perghh dashat tol kan 
orang melayu sekarang ni kan,.
makin maju,..maju taik kucing,..naik muak aku tgk 
pasangan gay ni,..
da la pakai  baju melayu,.sangat menjatuhkan maruah melayu tol la,.
baju melayu ni aku selalu pakai g masjid,
dia boleh lak kahwin kat gereja(kot)
dengan gay lak tu,..sial je mamat ni,..lelaki inggeris tu jonathan 
namanye, dan lelaki melayu tu Aliff..

    Apa yang aku nampak kebelakangan ni,di malaysia memang 
telah bercambah dan semakin ramai Gay melayu ni,..
tgk  kat facebook,twitter,..mereka tak malu dah sekarang ni dengan 
terang-terangan jadi gay,
.kalau perkara ini belaku antara bukan islam 
dan bukan melayu,.itu dalah normal,.sebab mereka mmg 
da lama pon rosak,.
ni orang islam dan "melayu" buat perkara yg nabi tak mengaku umat,..
macam mana nie,..sapa nak jawab,.
mana mak bapak si Alif ni,..!tolg jawab macam ne boleh jadi gini,...
kata2 terakhir dari aku 
Melayu boleh(       )
 Wedding preparation

sebelum majlis

alah,minah salleh ni,pandai jugak pakaikan samping yer,.

Beware,you are GaY if pose like this..

sarungkan Cincin

pasangan bahagia(la konon) dan dilaknati,,,

ape mat salleh ni buat aku tak pasti,.tgh bg ucapan  belanjawn kot..

suka lak gay melayu ni,lempang baru tau..

sesi photography..

WTF,WTH...!!!BuWeeeKKkkKKKKkkkkKKKKK
Sharing is Caring,..
GAY is BaB*ing....


No comments:

BAWAL INSTANT KHADIJAH SIZE L

Bawal Instant Khadijah L ============================== 🌼 Saiz L b...