19.12.11

ANAK KECIL MAUT , SEMUT DITEMUI DALAM OTAK

Seorang anak kecil meninggal kerana ahli bedah menemui semut di otaknya!
Rupanya anak ini tertidur dengan beberapa gula-gula di mulutnya atau di samping tempat tidurnya. Semut itu merangkak ke telinganya dan akhirnya berjaya masuk ke otaknya.
Ketika dia terbangun, dia tidak menyedari bahawa semut telah berada di dalam kepalanya. Setelah itu, ia terus menerus mengeluh gatal di sekitar wajahnya.Ibunya membawanya ke doktor, tapi doktor tidak tahu apa yang salah dengan dia.
Lalu doktor bertindak mengimbas otak kanak-kanak itu dan menemui satu insiden yang mengerikan, dia melihat sekumpulan semut hidup di tengkoraknya. Kerana semut masih hidup, doktor tidak boleh membedah kanak-kanak tersebut kerana semut terus-menerus bergerak.

Anak itu akhirnya mati. Jadi harap berhati-hati ketika meninggalkan bahan makanan di tempat tidur anda atau ketika makan di tempat tidur. Ini mungkin menarik semut. Yang terpenting, JANGAN PERNAH anda atau anak anda makan gula-gula sebelum tidur. Anda atau anak anda mungkin tanpa disedari telah menarik semut saat anda tertidur.

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...