30.12.11

Aku dah bosan didungukan!

kali ni apa nak jadi-jadilah
kau keluar pintu depan aku keluar pintu belakang
kau nak setia lantak kau lah
aku pilih nak curang

aku dah bosan dengar kau menangis
merintih
merayu-rayu
seperti anak kecil yang takut ditinggalkan ibu

aku pun dah tak percaya pada sumpah kau
sumpah seranah tak apa
ni sumpah sampah
aku menyampah

kau beri sayang pada aku
tapi kau panggil perempuan lain sayang
kau tak pernah tinggalkan aku
tapi diam-diam kau menjalang

kau selalu lupa
allah itu ada
kau malu pada manusia
tapi kau tak segan pada Dia

kau selalu ucap depan aku
kau tak akan lepaskan aku
tapi kau lupa
maut tetap boleh memisahkan kita

aku dah bosan dimalukan
maruah aku ditangan kau
aku bosan dengan perkahwinan
tapi talak pun ditangan kau


hasil nukilan ~ aiyangdisayang ~ tak ada kaitan dengan yang hidup atau yang dah mati tapi kalau terasa maaf yeee....otak masuk aiyorrr...heeee~


wohaaaa......terror tak aku...ahakssss

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...