8.12.11

INILAH HADIAH PALING MENJIJIKKAN DI DUNIA



Siang tadi lagi gambar dan cerita ini dah beredar di laman blog dan fb kengkawan. Memula tu buat tak kisah je... ingatkan apa kebendanya la kecoh2 pasal najis (geli pun ada nak tengok) tapi dah ptg tergerak pula hati nak baca kat sini milosuam. Jadi baca je lah kat situ... dan malam td dalam buletin utama pun ada keluar juga pasal ni. Ehhh....tak malu betullah kan orang yg bagi hadiah mcm nii.... tak bertamadun langsung... Islam ke dorang nihhh..... kalau Islam begini ke perangai...errr suami sapa td tu...bapak sapa lah td tu.... adoiii malunya kalau aku kalau bapak aku macam niiii..... lagi yg pelik tak rasa geli ke... setahu aku yang suka main tahi ni orang tua yang nyanyuk je...haaa....lagi orang gila.
Ello pakcik... jangan lah merendahkan martabat...malu la weiiiiii.....

No comments:

BAWAL INSTANT KHADIJAH SIZE L

Bawal Instant Khadijah L ============================== 🌼 Saiz L b...