18.6.12

Sokong iklan arak di facebook, Zizan Raja Lawak dimaki peminat!


oitttt.....melampau nih....ini bikin panassss tau takkk???
sorang peminat zizan dak ganu juga mengamuk bila tengok iklan arak dalam fanpage Zizan.
Menurut dak ganu nih ni semua kerja admin yang buat fanpage tu yang nak cari duit dengan cara mudah dan mempergunakan kepopularan zizan nih.
tengok...tengok!


pendedahan siapa di sebalik zizan

pendedahan siapa di sebalik zizan

pendedahan siapa di sebalik zizan


Tak kan lah Zizan sempat ada masa nak layan benda-benda share iklan macam nie. Lagi pun si Zizan nie memang busy dengan Juliana Evans dan dia nak update status pun melalui Twitter jer.
Ini semua kerja admin Fanpage Facebook Zizan yang bengong di mana beliau mengaut keuntungan melalui iklan tersebut. Satu klik dah 20 sen, kalau 10 orang klik dah jadi RM2. Bayangkan kalau 2000 yang klik? Wow! Pakcik Kayo! Memang tak senonoh kerja admin Fanpage Facebook Zizan nie.
Perkara nie telah mengundang kemarahan ramai peminat-peminat Zizan yang hari-hari follow perkembangan beliau di Facebook mahu pun Twitter. Tapi yang best’nya, link iklan arak tu dah kena delete oleh admin dalam masa beberapa minit selepas di’post jer. Kalau korang peminat si Zizan Raja Lawak nie, baik korang unlike jer Fanpage Facebook Zizan, sebab memang bukan dia yang update kat wall tu pun. Memang dasar nak cari untung dengan cara singkat jer admin Fanpage Facebook Zizan. 
Tak pasal-pasal si Zizan kena kutuk dan kena maki oleh peminat-peminat… :p


 http://rilekslah.com/zizan-raja-lawak-dikutuk-peminat-sebab-sokong-iklan-arak/#ixzz1y8xkOOiu


✿*~ kalau suka jangan lupa tekan 'like' ye ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...