20.6.12

Isu 3 Billion, Terdiam Semua Ahli Parlimen Umno





Ketika membahas Rang Undang-undang Perbekalan Tambahan di parlimen sebentar tadi, Anwar Ibrahim diganggu oleh suara-suara dari beberapa MP Barisan Nasional dengan jeritan "RM3 bilion, RM3 bilion!

Anwar lantas memaklumkan Speaker untuk memberi laluan dan mencabar Ahli Parlimen BN itu membangkitkan isu RM3 bilion itu supaya beliau dapat menjawab di Parlimen.

Sila-sila…Sila bangun Yang Berhormat. Bangkitkan isu ini. Saya cabar kepada Yang Berhormat semua,” cabar Anwar.

Tetapi setelah dua kali diulang, tiada seorang pun berani bangun atau menyahut cabaran tersebut.

Nampak tak betapa pemimpin dan ahli umno ni hanya pandai sebar fitnah dan mereka-reka cerita untuk memburukkan Anwar, tapi bila dicabar depan-depan tak pulak berani bukak mulut.

Isu 3 Billion ini sengaja dibangkitkan untuk memburuk-burukkan Anwar Ibrahim, padahal isu ini sudah ditutup pada 2009 oleh BPR ( SPRM kini) sendiri,tuduhan itu tidak berasas berdasarkan pengakuan bersumpah bekas pengarah siasatan badan itu, Abdul Razak Idrus (gambar bawah).



Jelaslah bahawa puak-puak umno ini tidak punya asas dalam menuduh, apa yang mereka mahu lakukan ialah semata-mata menyebar fitnah. mari lihat video dibawah.




sumber: tukanglawan

✿*~ kalau suka jangan lupa tekan 'like' ye ~*✿

1 comment:

UMMI YL said...

dah hilang modal..bangkit isu lama je la..

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...