13.6.12

Kejam!!! Pemuda ditanam hidup-hidup


Seorang askar memaksa pemuda tersebut menukar kalimah syahadah supaya menyebut "Tiada Tuhan melainkan Basyar" sambil perlahan-lahan mereka meletakkan tanah atas kepalanya. Pemuda tersebut sebaliknya meneruskan syahadah "Tiada Tuhan melainkan Allah" hingga beliau menemui Penciptanya dalam agama Islam.


Ya Allah tak sanggup melihat kekejaman militia Syiah Syria yang menanam hidup-hidup seorang pemuda di El-Qusair, Homs bertarikh 26 April 2012. Tapi apakan daya..... video ini perlu disebarkan, perlu dipertontonkan kepada dunia biar mereka tahu betapa jahat dan kejamnya tentera dibawah pemerintahan Regim Basyar. Tolong doakan mereka wahai sahabat2 ku, dalam setiap solatmu.!




Photo: Ya Allah, segerakan kehancuran untuk dia!
Inilah wajah manusia syaitan basyar....  Ya Allah binasakanlah dia

Ya ALLAH kami memohon kebijaksanaan MU dalam membalas segala kezaliman yang mereka lakukan dan keatas mereka yang menyokong kezaliman....amin...






Kepada rakyat Malaysia yang ingin menyumbang untuk rakyat Syria. Anda boleh menyalurkannya kepada Syria Care yang merupakan cawangan Muslim Care demi untuk membantu umat Islam di Syria.

Alamat : Jalan Sajak U2/29, Taman TTDI Jaya, 40150 Shah Alam, Malaysia.

No Telefon : +60 122067233

Email : souriacare@gmail.com

Akaun Bank : 
RHB bank :
MUSLIM CARE
26-2120-0000-4747

ATAU

Maybank :
MuslimCare 
564-49021-1159



https://www.facebook.com/syria.care 

Semoga Allah merahmati segala amalan kebaikan kita dan memberi kemenangan


✿*~ klik iklan gak ehh ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...