25.6.12

Artis seksi ni kata dia 'kebal'


Astagfirullahaladzim
tujuan buat n3  pasal artis ni bukanla nak promote atau kutuk dia 
sebab dia pun dah tak heran dah
dan
 nnt orang akan cakap balik
macam la ko tu baik sgt nak kutuk2 orang
tapiiiii
bila baca statement artis nih rasa gerun lak hati nih
perkataan 'kebal' tu yang buat daku terpegun
mungkin dia maksudkan dia kebal kat dunia nih je la
tak terjejas sikit pun dengan kata-kata orang
tapiiiiii
kebal ke dengan balasan Allah
huhuhu
peringatan untuk daku dan teman2
janganlah bongkak sangat kat dunia nih
semoga kita semua diberi taufiq dan hidayah dan ditetapkan iman

Portal Media Hiburan yang menghubungi Mislina berjaya mendapatkan penjelasan beliau berhubung gambar berkenaan.


"Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi.


"Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya. Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya.


"saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan," jelasnya dalam nada tegas.


Ditanya reaksi tentang penyebaran gambar-gambar tersebut oleh rakan Facebook nya, jawab Mislina;


"Untuk apa saya marah kerana kawan-kawan saya juga berada ditempat yang sama dan mereka tahu keadaan saya. Saya dah cukup kebal untuk semua itu.


"http://mynewshub.my/2012/06/22/pakai-bikini-mislina-tak-kisah-dikritik/

✿*~ jangan  'like' ye ~*✿

1 comment:

Anonymous said...

betina ni dh jauh terpesong ni..... org dh ckp klu nk jd artis muka x cun biar xpayah....nilh jd nye....

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...