24.6.12

PM buta sejarah? Kesian beliau jadi bahan ketawa




Mahu menyelamatkan air muka Najib, Sinar padam kenyataan ini.. tapi kantoi..


Jika diperhatikan print screen Sinar Harian di atas yang di highligtkan dengan warna biru itu ialah.. "Dalam sejarah kita, kita pernah buat pilihan raya masa musim haji. Pilihan raya tahun 1986 kalau tak silap saya. Saya tahu ia pada zaman Tun Hussein Onn.


Itu adalah kata-kata Najib yang buta sejarah  pada tahun tersebut Perdana Menteri adalah Tun Mahathir..

Apabila berita atau laporan dari Sinar Harian ini mula tersebar dan disiarka oleh banyak Blog dan juga menjadi bahan jenaka di laman Facebook.. tiba-tiba.. laporannya telah bertukar..

Kata-kata Najib yang membuktikan kepada kita bahawa beliau adalah seorang Perdana Menteri yang buta sejarah iaitu  "Dalam sejarah kita, kita pernah buat pilihan raya masa musim haji. Pilihan raya tahun 1986 kalau tak silap saya. Saya tahu ia pada zaman Tun Hussein Onn... telah dipadamkan..

Tak percaya?? lihat di bawah.. carilah kalau ada lagi..


Dah tak ada bukan??

Demi menyelamatkan maruah Najib yang jelas buta sejah itu Sinar Harian telah memadamnya.. arahan siapa agaknya??

Bagaimanapun tindakan Sinar Harian yang mahu menyelamatkan maruah Najib itu telah digagalkan oleh UMNO Online pula.. he..he..he.. tengoklah video di bawah ini... pada minit 6:58..


Perkara ini telah disedari oleh Yong Suka Kuning.. lihatlah di ( SINI )


✿*~ kalau suka jangan lupa tekan 'like' ye ~*✿

1 comment:

AisNy said...

semua orang pernah buat salah dan silap... yang penting kita kena berani mengaku salah... dan perbetulkan kesilapan kita...

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...