3.6.12

Rupa Gadis Yang Berjaya Lepaskan Diri Dari Penculik/Perogol Di E-Curve


 


PETALING JAYA: Seorang pereka aplikasi telefon pintar bernasib baik selepas 
berjaya melepaskan diri dalam kejadian samun dan cubaan culik serta cubaan 
merogol di tempat letak kereta sebuah pusat beli-belah terkenal di Mutiara 
Damansara, di sini, Ahad lalu.

Dalam satu kenyataan di laman sosial, facebook yang dikeluarkan wanita berusia 
20-an itu semalam, dia menyatakan rasa bersyukur kerana berjaya melepaskan 
diri walaupun berdepan dua lelaki bersenjatakan pisau dalam kejadian jam 5.30 
petang itu.

Menceritakan semula kejadian, mangsa yang dikenali sebagai Chin berkata, 

dia yang baru selesai membeli-belah seorang diri meletakkan barangan dibelinya 
dalam kereta milik teman lelakinya apabila didatangi seorang lelaki meletakkan 
pisau di leher dan menutup mulutnya.

Tambah Chin lagi dalam blognya :
“I told them they could take everything, just to let me go. But at that point 
they didn't even ask for money. Instead, one of the men started to make 
sexual advances.
“Then it hit me: Oh my God. Oh my God. This is really happening. I'm being 
kidnapped and I think I know what they want',” she wrote.


“Saya menunggu masa sesuai untuk membuka pintu sebelum melompat keluar. 
Lelaki yang duduk di sebelah saya berjaya menarik saya masuk ke dalam semula.

“Bagaimanapun, pintu kereta yang terbuka memberikan saya peluang untuk 

terus keluar sambil bergelut dengan lelaki terbabit.

“Ketika itu, saya terdengar jeritan pemandu supaya rakannya itu melepaskan 

saya dan membiarkan saya melarikan diri,” katanya.
Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Superintendan 
Meor Hamdan Meor Mohamed ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan 
kejadian.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan. 

dhanian.blogspot.com

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...