12.3.13

Racun makanan pemberian Yahudi





Sekadar ingin berkongsi sesuatu.

Pernah lihat ini?



Ini?



Dan ini?



Kismis ini banyak di kedai-kedai terutama di kedai-kedai runcit. Pasti ramai yang tidak terlepas daripada memakan kismis ini. Malah, saya juga tidak terlepas daripada memakan kismis ini apabila diletakkan dalam Nasi Arab buatan ummi walaupun saya sendiri dalam bidang makanan. Sungguh mengecewakan kerana maklumat lambat diketahui.

Kismis ini adalah berasal dari California, U.S. yang mana kita sudah ketahui salah satu negara Yahudi yang sangat membenci Islam. Kismis ini sebenarnya adalah lebihan-lebihan kismis yang telah rosak dan kemudiannya dihantar ke semua negara-negara Islam di seluruh dunia. Kismis tersebut melalui satu proses supaya yang rosak kelihatan cantik. Makanan yang rosak akan memberi kesan buruk kepada sistem penghadaman makanan dalam badan.

Maka, kismis yang baik-baik dan segar dibungkus dalam bungkusan yang berlainan dan dibekalkan kepada orang-orang Yahudi. Jadi, BERHATI-HATILAH kepada semua yang suka makan kismis.

Kismis yang terbaik adalah ini...



Kalau ditanya kepada si penjual, kismis yang paling baik adalah dari negara Iran dan berwarna kuning kemerah-merahan. Maka, pilihlah kismis yang berkualiti yang merupakan sunnah makanan Nabi S.A.W.

Jangan disebabkan kerana ingin mengamalkan sunnah Nabi S.A.W., tetapi tersalah memilih jenis kismis racun pemberian yahudi. 
sumber 

TAK PERCAYA.... ???

jom lihat video ini pula....




✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... dan terima kasih kerana membaca ~*✿

2 comments:

armal said...

Info ini mungkin betul tetapi kalau ianya keluar dari mulut ustad umngok,lu fikirlah sendiri.....

handzikhwan said...

mungkin betul.....cuma tak setuju , nak jual produk yg sama kondem produk org lain. YAHUDI dijadikan alasan terutama di kalangan pengeluar produk MUSLIM dan juga Ustaz2 yg meniaga. Belajarlah bersaing secara sihat dan beretika.
lebih kurang sejam yang lal

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...