13.3.13

Kerjasama dengan Zalora.... fuhhh!


Assalamualaikum 
Semalam dapat satu komen dibawah n3 Gambar Polis Dibunuh Kejam Adalah Palsu dari Zalora.
Zalora ????
Alaaa Zaloraaa.... yg menjerit aaaaaaaaaaaaaaaa....... tu
kekeke
terkejut tauuuuu.....
dorang ajak bekerjasama
kerjasama macam mana tak tau lah sbb saya belum reply lagi
sebenarnya saya ni nampak je mcm berani (n3 bukan main ganas) tapi sebenarnya penakut hahaaa
saya mula terbayang nnt kalau zalora minta saya jadi  model barangan mereka macam mana?
model baju kurung ke.... blouse ke... kasut ke.... 
haaa..... camne tu
pengsannnn korang nnt wakaka
shopping on9 pun saya ni tak pernah
sebabnya tu laa penakut!!!
tapi kalau setakat nak tepek iklan atau memuji itu cantik ini cantik tu no hal.....
saya memang tak kedekut pujian
jika betul2 cantik la....
ok laa..... saya nak mula menggoogle ni nak baca n3 blogger2 lain yang disunting oleh zalora
bismillah........









✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... dan terima kasih kerana membaca ~*✿

8 comments:

mirahss said...

wah.. taniah taniah :)

Ratu Hatiku said...

Best tu...jgn2 nk letak iklan kat blog Aiyang kot. :D
All the best ya..

hajar said...

wah... ini sudah bagus... tahniah yer... smg berjaya..... :)

umiawadah said...

berita baik tu

ezzard ruzlan said...

Menarik.. Tahniah.

Unknown said...

aiwahhh... rezeki aiyang berbelog selama ni. tahniah aiyang.

Anonymous said...

rezeki2..tahniah awak..

Sari said...

terima kasih kwn2 semua... insyaallah nnt akan sampai pula giliran kalian.

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...