10.3.13

Bertukar Status Kepada Glitterati Semula

Alhamdulillah...akhirnya status nuffnang saya sudah bertukar kembali dari biasa kepada glitterati. Suke...suke! Selama berapa tahun saya hanya jadi ahli biasa dan saya hanya menelan air liur membaca n3 dari blog yang berstatus glitterati. Apalagi bila mereka menayang hasil pendapatan dari iklan...gulp!!! Wahhh...ek korang ye..... benci sungguh saya bila nuffang pilih kasih macam tu. Apalah salah dan dosa blog saya hingga mereka menceraikan saya ... hukhuk.  Nak kata blog saya tak laku total pageview blog dah lebih 2 juta.



Suatu hari dalam minggu lepas saya dengan bersungguh-sungguh mencari sebab musabab kenapa saya dianaktirikan. Oh... bukan saya seorang je yg terkena rupanya. Ada juga yg jadi mangsa seperi saya. Tanpa putus saya saya buka lagi nuffnang saya dan dan kali ini saya mula mendelete blog-blog lain yg ada dalam senarai. Ada 2 blog yg saya delete.... dua blog yg berlainan email. (ni angkara kurang kefahaman la ni...hehe). Nasib baik berjaya delete sebab masih ingat email dan password yang diguna..... kalau tidak memang tiada maaf bagi mu la jawabnya.

Tak sangka..... esoknya bila saya periksa status saya dah berTUKAR!!! Yehaaaa.......

Jadi korang2 yang ada masalah status glitterati tu boleh la periksa apa yang patut ye.... semoga berjaya!



✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... dan terima kasih kerana membaca ~*✿

6 comments:

Unknown said...

Assalam, mohon dapatkan pencerahan lanjut tentang perkara ini. Mohon juga dapat bertukar-tukar blogslist. mybabah.blogspot.com

Amy said...

Kayo Pakcik!!! Kayo Pakcik!!! Kayo Pakcik!!! dak gitu...hik...hik..hik...

Sari said...

blog tuan sudah dipautkan.....

Sari said...

harap2 la begitu...wakakaka

Mia Liana said...

tahniahhhh ya... wahhh akan lebih masyukkk la lepas ni...

Sari said...

mudah2an... masih byk lagi yg perlu dipelajari untuk berjaya sepertimana mia liana

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...