16.5.12

Heboh! Video Pendeta Nigeria Yang Ramalkan Kejatuhan Sukhoi Superjet100 Di Indonesia!



Sebelum terjadinya kemalangan Sukhoi di Gunung Salak, Kuala Lumpur, Jawa Barat pada hari Rabu (9/5) kemarin, ternyata seorang Pendeta Nigeria bernama Joshua telah meramalkan hal ini dengan sangat tepat dan tepat. Pendeta Temitope Balogun Joshua , Pendeta Nigeria Afrika Barat ini mendedahkan kemalangan Sukhoi di Indonesia dengan lantang pada hari Ahad (6/5) saat sedang melakukan Kebaktian di sebuah Gereja di depan 15.000 jemaah nya.
Pendeta Joshua mengaku bahawa ia mendapatkan sebuah "penglihatan". Dalam "penglihatan" tersebut, Pendeta Joshua mengatakan bahawa ia seperti menonton tayangan Televisyen saat ia melihat kecelakaan Pesawat Sukhoi yang terjadi di Gunung Salak Indonesia. "Ada sebuah pesawat datang ke Indonesia, pesawat yang besar dan mengangkut sejumlah penumpang. Saya melihat kemalangan. Kapal itu berwarna biru ... Saya melihat Rabu. Apa yang akan terjadi pada Rabu? "Tutur Pendeta Joshua.
Kejadian tersebut ia lihat dengan jelas, hingga ke warna Pesawat pun, Pendeta Joshua mengetahuinya. "Jika penglihatan itu tidak jelas, saya tidak akan berbicara. Saya melihat kejadian itu di Indonesia. Saya ingin mengingatkan mereka. Gambar itu memperlihatkan tempat kapal itu berlepas, bila-bila itu terjadi, hari, dan masa. Saya lihat Rabu, "katanya.
Rakaman ramalan yang ia sampaikan dalam khutbah ditayangkan secara langsung di Emmanuel TV, stesen televisyen yang khusus menyiarkan acara-acara Kristian. Ini VideoYoutube Pendeta Nigeria Yang Telah Meramalkan Jatuhnya Pesawat Sukhoi Superjet100 Di Indonesia:-




No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...