31.5.12

Akta Keterangan (Pindaan) 2012 - akta apa nih?




sungguh aku  tak paham dengan akta baru nih.....nampaknya aku kena jaga2 la tak boleh dah nak tepek n3 pasal hal-hal semasa yang hot dalam negara terutama yang berkaitan dengan politik .....kena buat ayat-ayat pujian je la pasni ye....
pastu kena hide la tempat komen kat blog nih.....kang mana la tau ada orang yang 'jaki' dengan blog aku nih pi tulis komen berasap2....(walhal blog ni tak popular pun dan tak byk komen pun) tapi manalah tau kannnn......... ada dajal nak pedajal....hehehe.......tak pasal2 pulak aku nak kena buktikan tu bukan aku yang tulis....haishhhh semakin hari semakin demokrasi la negara aku nih.....sukanya aku....sayang sangat kat tuan-tuan yang buat akta baru nih. muaaaahhhhhh......
 

baca lagi kat blog nih ye....
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...