11.5.12

Gara-gara Ketawakan Kecelakaan Sukhoi, Pramugari Rusia Dipecat!


Bukan warga Indonesia sahaja, malahan warga Rusia juga sedang berduka atas kecelakaan pesawat handalan mereka Sukhoi Superjet 100 di Gunung Salak, Bogor.


Sebuah syarikat milik Rusia, Aeroflot telah bertindak memecat seorang pramugarinya kerana tindakannya yang mentertawakan kecelakaan itu menerusi twitter.


Pramugari yang bernama Ekaterina Slovovieva seperti dilaporkan oleh media Rusia Moskovskij Komsomolets, Jumat (11/5/2012). Dia menulis di twitter, "A Cho,Superjet jatuh? Ha-ha-ha. Maaf, bukan di Aeroflot. Satu bakal berkurang."


Ulasan pramugari itu mencetuskan kemarahan pengguna twitter lainMereka men-screenshot twit itu dan menghantar komplain kepada Aeroflot.

Ekaterina buru-buru menghapuskan komen kontroversialnya itu dan kemudian juga memadam semua halamannya di media-media sosial.

Tapi langkah Ekaterina tidak menyelamatkannyaHari ini Aeroflot mengeluarkanperintah untuk menamatkan kontrak dengan perempuan itu(nrl / nvt



baca lagi di sini!

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...