14.5.12

GEMPAR - ISTERI CURANG BERZINA MELEKAT DENGAN TEMAN LELAKI (AMARAN 18SX)




Di Nairobi Kenya gempar cerita seorang isteri yang bezina dengan teman lelaki beliau yang kemudiannya melekat. Menurut laporan media Kenya, si suami mengesyaki si Isteri bermain kayu tiga dan meminta pawang meletakkan jampi Voodoo pada isterinya.

Bila si isteri berzina jampi tersebut akan mengakibatkan kemaluan si isteri dan teman lelakinya melekat. Kemudiannya si isteri kantoi dan si suami enggan menolong. Pihak polis dipanggil tetapi mereka juga gagal memisahkan pasangan tersebut. Hanya setelah si teman lelaki berjanji akan membayar pampasan Shilling Kenya 20 000 (RM 716) barulah si suami bersetuju memanggil seorang Paderi Kristian dan mereka akhirnya dipisahkan. Saksikan video di bawah..


AMARAN 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA


malunya....satu kampung tau.... kira handal jugak la eh pawang negro nih....kat malaysia nih tak pernah dengar la pulak kes macam ni....kalaulah ada pawang yang ada ilmu macam ni kat sini mau larissss....boleh dapat anugerah Dato kot.... heee


Apa pun kembalilah kepada Islam... ilmu hitam, berzina ni haram dan berdosa besar! Sesiapa yang tengok video atas tu jangan la pulak syok sensorang.... tapi ambil iktibar dan pengajaran... sebab Allah lagi hebat kuasanya.... azab Allah pula lagi pedih...bukan setakat di dunia Allah bagi balasan kat akhirat lagi dahsyat. Sesiapa yang pernah terlanjur....pintu taubat masih terbuka. Sekian.

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...