20.5.12

KISAH HANTU PAKU



errr korang pernah dengar pasal hantu paku tak?
aku tak pernah
kalau hantu pontianak kena paku pernahlah
alah....citer dolu2 ada
serammmmm makkk youuuu

alkisah
di sebuah kampung yang indah lagi permai
sawah padi tak berapa menghijau
udara tak berapa nyaman kerna ada ladang ternak ayam
terakamlah satu percakapan

A K U......A KUUUUU....HANTU PAKU KEEEE???

perghhhh.....
sentap beb
kena sound tepat2 kat idung

lalu dengan perasaan malu yang menebal
yg kena sound pun menjaga tutur katanya
supaya lebih sopan dan manis
lebih beretika
lebih beradab
maklumlah mengadap  masyarakat yang bersekolah tinggi
lulusan sekolah omputih

LAIN KALI SEBUT  S A Y A.....!!!!


baikkkkkk
akan di ingat pesanan itu hingga ke mati

oppppsssss
itu duluuuuuu...sekarang bedaaaaaaaaaa

meh sini aku nak bentangkan etika hidup aku pulak
dengar sini wahai orang kampung yang berpelajaran tinggi
mana yang lebih baik
cakap 'aku' ke cakap 'bohong?'
abis kalau orang utara cakap 'ceq' tu kurang hajaq la.....
orang pantai timur bahaso kan diri dia 'ambo' tu hina la....
orang n9 'dennnn...dennnn' poyo la......
orang banjar sebut 'aku' maknanya dia hantu paku la....
ahaksss...saboooooo je laaaaa aiiiiii




nahhhhh...amik
gambar hantu paku encik google tak ada
yang ada hantu kak limah duduk kat tangga je
ekekekeke

1 comment:

mknace unlimited said...

:-) :-) :-)
Singgah sini dari mknace unlimited
Terbaeekkk!!!!

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...