18.5.12

euwww...... lihat ni bagaimana lelaki buat payudara montok!

 agagagaga.....
kreatif jugak spesis nih ye
memang nampak keseksiannya walau ada keseksaan disebaliknya
ohhh...aku lebih suka panggil meka ni 'cik pon'
kat area rumah aku ada satu kedai tomyam yang dipelopori golongan ni
malam-malam ramai la spesis ni lepak kat situ
body dorang ni memang seksis....langsing jeee
aku pun jelosss wakakaka
tapi
ada sorang tu buat aku teringat2 pulak
dia ni aku jumpa masa kenduri jiran aku kat sini
cantikkkkkkk.....ayuuuuuu.......lawaaaaaa.....sopan santun...pemaluuuu
fuhhhh
kalau aku perempuan ni pun boleh ternganga tengok tak tau la macam mana lelaki tengok
mau ada yang ajak kawin...ahaksss
cettt....berdosa tau!
haram ni...... HARAM!

ps: aku ternganga sebab dia lelaki lebih ayusss dan pemalusss dari akusss wanita sejati.....hikhikhik

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...