Thursday, 17 April 2014

TUDUNG DENIM SULAM CHIFFON SAIZ L & XL

Saiz XL rm64,       saiz L rm59 ---> tidak termasuk pos


SOFT awning

Material:
Body: Denim plain + Denim sulam + Chiffon
Awning: Denim



Size: L

Measurements:
Labuh depan: 19-21"
(except ZSSL26 length approx 22")
Labuh belakang: 27-28.5"
Lebar bawah: 34-37"
Saiz muka: 10.5-11" (stretchable)



Size: XL

Measurements:

Labuh depan: 21-23"

(except ZSSX25 length 20-21")
Labuh belakang: 29-31"
Lebar bawah: 37-39.5"
Saiz muka: 10.5-11" (stretchable)

Please expect some differences from the measurements given

Actual colour may vary from photo due to lighting & screen settings












Assalamualaikum
kepada yg berhajat utk memiliki tudung Sofia ini sila beri kod tudung - saiz - nama - alamat - no tel - dan sms/wassap ke 012 3117349


ada sapa2 berkenan dengan baju ni?
Saiz XL 
harga Rm 59 tapi kwn nak jual rm50 je sbb besar sgt katanya
jadi total rm56 dengan pos
fabric cotton
sms 019 7542021 



✿*~ Ingin Daftar Ahli Shaklee? SMS @ Whatsapp 012 3117349 ~*✿

Wednesday, 16 April 2014

PROMOSI APRIL: OSTEMATRIX Penawar Sakit Tulang atau Malas!


Assalam...
Betul ke ada penawar untuk penyakit malas? hehehe....
Apa pun baca testimoni dorang yang makan ostematrix ni....



Sekiranya anda mempunyai simptom seperti di bawah ini, anda mungkin individu yang memerlukan OSTEMATRIX
- kerap keletihan
- sentiasa kebas dan cramp anggota badan
- sering sakit pinggang, sakit belakang, lutut dan sendi
- mengalamai sembelit dan buasir
- migrain atau kerap sakit kepala
- susah bangun tidur
- mempunyai masalah gigi atau kuku yang rapuh dan mudah patah
- tumit kaki pecah dan kasar

selain itu
- ibu berpantang yg ada masalah sembelit dan buasir
- ibu hamil yang sering cramp dan kebas kaki
- ibu yang menyusukan bayi

malas ada???
ohh.... bila dah sakit badan, sakit tulang maka tentulah rasa malas nak bangun pagi.... malas nak buat kerja itu ini.... kan...kan.... heheh jadi sesiapa yang ada penyakit malas tu boleh  try makan oste ye...  
Oste ni sebenarnya supplement kalsium.

ps: nmpknya tuan blog ni pun perlu ambil oste jugak!!!

sesiapa yang nak boleh sms/wassap 012 3117349

Sepanjang bulan April ni promo OSTE... buy 6 FREE 1
harga retail rm 61







✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

Daripada Mu'awiyah r.a.,katanya: Rasulullah SAW bersabda: "Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan." (Hadis Riwayat Muttafaq 'alaih)
~Wahai orang-orang yang beriman, hendaklah kamu semua sentiasa menjadi orang-orang yang menegakkan keadilan kerana Allah, lagi menerangkan kebenaran; dan jangan sekali-kali kebencian kamu terhadap sesuatu kaum itu mendorong kamu kepada tidak melakukan keadilan. Hendaklah kamu berlaku adil (kepada sesiapa jua) kerana sikap adil itu lebih hampir kepada taqwa. Dan bertaqwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui dengan mendalam akan apa yang kamu lakukan… (Al-Maaidah 5:8)
''Aku Mencintai Orang Yang Soleh, Walaupun Aku Bukan Daripada Kalangan Mereka, Aku Membenci Orang Yang Melakukan Maksiat, Sekalipun Aku Pernah Melakukannya.''

(Imam As Syafie)
”... maka bertawakal lah kepada ALLAH, sesungguhnya ALLAH mengasihi orang yang bertawakal kepadaNya. Jika ALLAH menolong kamu, maka tiada seseorang pun yang boleh menghalang kamu, dan jika ia mengecewakan kamu, maka siapakah yang dapat menolong kamu sesudah ALLAH (menetapkan demikian) ? dan ingatlah kepada ALLAH jualah hendaknya orang yang beriman itu berserah diri...” (Ali Imran : 159-160)
"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yg paling soleh dlm kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah org yg memberi peringatan" (Imam Hasan Al-Basri)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..

tanpa mereka siapalah saya....:))

dr 11 /03/2011