2.5.12

Kantoii!!! CCTV dalam toilet, blogger umno bodoh





Umno ni, banyak kali dah pesan, kalau betul-betul anak jantan yang ada keris mari lah bertarung dalam gelanggang sama rata, bukan dalam padang senget sebelah, ini tidak, pilihanraya negara ni tak pernah adil, mana kan tidak, pengerusi SPR dan timbalannya pon orang umno, dah sah lah berat sebelah. 


Umno sekarang dah macam pondan, bertarung tak pernah beri fakta, merapu meraban tak habis-habis burukkan pemimpin pakatan, tak kira la di Tv ke, di surat khabar ke, pernah tak najib dikritik teruk, terutama kes pembunuhan altantuya yang ada kaitan dengan kapal selam tak boleh menyelam tu?. ada tak?




Yang ada cumalah, Anwar ini ejen yahudi, ejen komunis, Anwar ini liwat saiful, anwar dan China Doll, kisah Anwar dijemput negara luar untuk ucaptama tak mahu pulak siar, yang dok siar ceritakonon rakyat sayang najib, padahal semua tahu berapa banyak duit ditabur sana sini. tak payah la jadi wartawan yang bodoh dengan membodek PM yang bakal disingkirkan tu.

Media pro umno yang terkesan dari kegagalan taktikal dengan melapor berita berat sebelah apabila menyalahkan peserta himpunan Bersih tempoh hari dilihat cuba menmatikan kisah teruk belasahan rakyat oleh polis atas arahan "tangan Ghaib", hari ini mereka terpaksa memuntahkan peluru lain supaya isu himpunan bersih senyap.



Azmin Ali hari ini jadi mangsa pula, tak cukup sebelum ini Azmin ali difitnah kejam, media pencacai umno cuba membunuh watak politik Azmin Ali, dan paling malang bila utusan memaparkan sebesar-besar gambar yang mereka cuba kaitkan sebagai Azmin Ali di utusan meloya , yang rata-rata tahu itu akbar umno ( cuma org umno kampung saja tidak tahu )




Apa motif semua ini, Akhbar sudah jadi akhbar lucah, siapa lagi selepas ini pemimpin pembangkang yang akan diburuk-burukkan oleh utusan, kala umno sudah kehabisan modal, mereka mengubah hala dengan menuduh pemimpin pembangkang macam-macam.




Seolah-olah kita sudah lupa taktik yang mereka guna bila mereka menghasilkan video yang kononnya Anwar, kini cara serupa mereka lakukan pada Azmin. 




Dan paling lawaknya, mereka terlupakah, hanya orang gila letak CCTV dalam TANDAS...




Buat umno, kalau terdesak mahu menipu dan kalau menipu itu cara untuk terus berkuasa sampai lupa dosa pahala, biarlah bijak, jangan sampai kene gelak. - TukangLawan

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...