28.4.12

Betul ke ada anggota polis yang mati?




tadi masa pegi makan kat kedai dekat-dekat rumah, baru je duduk ....ada sorang kakak tetiba je berceramah kat aku.

"ada anggota polis sorang mati....... puas hati kan....... ntah apa la yang dorang ni nak.... orang nak meniaga pun tak senang" terus bangun blah dari situ.....

ehhh.....aku tercengang-cengang.....mak aihhh..... sapa pulak kakak nih tetiba je hangin....

tapi sepanjang hari aku duduk depan lappy nih tak ada pun sesapa updet bg tau ada anggota polis mati.
habis makan aku cepat-cepat balik...... buka fb, blog, tv3 suku....tak ada pun.

dan ini apa???


errrr....ni yang geram dan menyampah nih!
mana satu aku nak percaya?
tv3 suku pun tak ada cakap pun...
kalau betul ada dah tentu la jadi tajuk utama.

harap-harap tak ada sapa la yang jadi arwah.....polis ke peserta ke....aku doakan semoga semua selamat.


No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...