16.4.12

AKAUN MAYBANK BOB KUMAN DISEKAT



Mewakili Bob Kuman, saya mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog ini dan 
rakan Facebook kerana sudi membantu insan dilanda musibah.


Melalui pengalaman lalu, saya percaya, berikutan banyak transaksi berlaku, 
Maybank telah menyekat akaun Bob buat sementara waktu untuk tujuan keselamatan.

Saya telah menelefon Bob sebelum jam 12 tengah malam tadi dan dia akan menghubungi 
institusi kewangan terbabit awal pagi ini untuk memohon akaun terbabit diaktifkan kembali. 
Sebaik akaun itu aktif semula, saya akan memaklumkan kepada semua pembaca melalui 
blog ini.

Rakan saya, Razali bertindak menjawab pelbagai panggilan dan menjawab banyak 
soalan orang ramai berkata.

"Bro, orang tadi telefon dan bertanya, awak dari cawangan PAS mana?," ujarnya. 

"Katakan kepada dia, kita bukan membantu orang berasaskan kepartian. Bob, kawan," 
balas saya.

Kami berdua kemudian tersenyum.

.mazidulakmal.com/

harap2 betul lah akaun Bob disekat sementara kerana banyak yang menghulurkan bantuan. Semoga hidup Bob akan berubah selepas ini.... cepat sembuh yeee.....

1 comment:

Sis AI said...

Alhamdulillah.. InsyaAllah bro ni takde pape..

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...