13.4.12

Kejam....Isteri Diberi 10 Saat Untuk Ucapkan Selamat Tinggal Kepada Anak Sebelum Dibunuh





Gabby,5 tahun bersama abangnya Ryan

Seorang AYAH membunuh gadis kecilnya dengan mengarahkan keretanya ke sungai setelah mengatakan kepada bekas isterinya: "sepuluh saat untuk mengucapkan selamat tinggal kepada anak-anak, kemudian mereka akan mati", hujah ini diperdengarkan di mahkamah semalam.

Bekas suami, seorang tukang besi, Christopher Grady memandu secara melurubersama Gabby, lima tahun dan abang kanak-kanak itu,Ryan yang berusia enam tahun, yang ketakutan di kerusi belakang.

Dia menyeringai mengejek ketika ibu kanak-kanak itu panik cuba menyambar pintu kereta sambil dia berkata: "ta-ra", juri diberitahu.

Ibu..Kim ketika di mahkamah dan tertuduh..Grady,ayah kanak-kanak tersebut'


Lelaki itu memandu keretanya menyusuri kawasan tanah berdekatan, melakukan dua pusingan dengan anak-anaknya "menjerit dan meraung ketakutan" - menuju ke sungai yang sejuk dan memecut ke dasar.


Kereta itu menjunam 25ft ke dalam Sungai Avon, mula tenggelam ke dalam air yang keruh melepasi paras hidung.


Pendakwaraya Graham Reeds QC berkata: "Ketika kereta itu mula tenggelam, saksi kejadian melihat salah seorang kanak-kanak itu mengetuk tingkap belakang, berusaha keluar dari kereta.


"Kedua-dua kanak-kanak itu belum belajar bagaimana untuk berenang."


Grady, 42, mencapai Ryan saat ayah itu berenang keluar dari kenderaan di Evesham, Worcs untuk menyelamatkan diri. Gabby - anak perempuannya,terperangkap dan tenggelam - masih bernyawa selepas di tarik keluar dua jam kemudian oleh polis, malangnya kanak-kanak itu meninggal di rumah sakit.


Kereta yang tenggelam di tarik keluar dua jam kemudian
Nota bunuh diri ditinggalkan di dalam kereta untuk ibu kepada kanak-kanak itu, Kim Smith termasuk salah satu yang berbunyi: "Awak yang memaksa saya jadi begini dan kedua-dua anak berada dengan saya sekarang"


Kim bertengkar di telefon dengan Grady sebelum kejadian buruk itu berlaku kerana gagal untuk mengambil anak-anak ke sekolah setelah dia membiarkan mereka tinggal bersama bapa mereka malam semalam, Birmingham Crown Court diberitahu.


Mr Reeds berkata: "Ayah yang terdakwa itu memberitahu ibu itu anaknya 'tidak akan pernah pergi ke sekolah lagi'."Dia berkata," Pastikan awak berada di luar rumah kerana awak punya sepuluh saat untuk mengucapkan selamat tinggal pada anak-anak, dan kemudian mereka akan mati. Grady kemudian tiba di rumahnya dan berteriak, "katakan ta-ra(ucapan selamat tinggal). Ini adalah kali terakhir awak akan melihat mereka kerana mereka akan mati."


Grady kemudian mengatakan kepada polis dia tidak pernah bermaksud untuk membunuh diri atau mereka. Dia menafikan tuduhan membunuh dan percubaan pembunuhan. Perbicaraan terus berlanjutan.

1 comment:

Sis AI said...

Ya Allah.. Kejam gila.. Dia tak sayang ke anak dia, darah daging dia sendiri? Sadis nya.. Mudah2han jauh2 la kan kita drpada hati yg gelap mcm ni.. Tkut sgt..

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...