20.4.12

Zara Shafruddin Yang Kahwin di Gereja Berasal Dari Penang Malaysia?





Akhbar Telegraph mendedahkan seorang wanita bernama Zara Shafruddin yang dipercayai melayu telah berkahwin di sebuah gereja di Australia. Nick Rudd merupakan anak bekas perdana menteri Australia, Kevin Rudd dan Zara Shafruddin seorang wanita melayu dikatakan bertukar-tukar ikrar di Gereja St James ‘di King St, Sydney.

Kevin Rudd, Isterinya Therese Rein dan anak perempuannya, Jessica mengumumkan berita  itu melalui twitter. Perkahwinan itu telah dihadiri oleh kawan rapat dan keluarga pasangan itu.

Gereja St James ‘telah dipenuhi dengan bunga ros, lillies dan stephanotis. Selepas majlis, pasangan Zara Shafruddin Dan Nick Rudd  telah diiringi dalam limosin ke Catalina di Rose Bay untuk majlis resepsi.

Lihat Facebook Zara.....berasal dari Penang, Malaysia.












Zara Shafruddin Dan Anak Kevin Rudd Kahwin Di Gereja 


Perkahwinan itu telah dihadiri oleh kawan rapat dan keluarga pasangan itu. Gereja St James 'telah dipenuhi dengan bunga ros, lillies dan stephanotis yang dipilih oleh Cik Rein.


Selepas majlis, pasangan itu telah diiringi dalam limosin ke Catalina di Rose Bay untuk resepsi. 


sumber
http://www.muslimconsumer.org.my/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=685:melayu-kawin-anak-bekas-perdana-menteri-australia-dalam-gereja&catid=60:top-news&Itemid=303
http://au.linkedin.com/pub/zara-shafruddin/47/77b/462

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...