28.4.12

Gambar Sekitar 1 Pagi di Kuala Lumpur












Biarpun Himpunan BERSIH 3.0 dijadualkan bermula pada jam 2.00 petang namum pada jam 1 pagi ini, kawasan disekitar Dataran Merdeka mula dibanjiri ppeserta himpunan yang datang dari segenap pelusuk negara..

Kehadiran ini membuktikan tiada rakyat Malaysia yang percaya akan apa yang tertulis pada banner yang digantungkan DBKL mengatakan tiada himpunan pada 28 April ini..

Banner hasil kerja bodoh pegawai-pegawai DBKL tu sila lihat di ( SINI )

2 comments:

Admin said...

Assalamualaikum...

Bila ada rakyat yang nak berhimpun secara aman, kenapa ada pihak nak halang dan sengaja cuba nak mengubahsuai keadaan supaya kelihatan lebih teruk?. Beri mereka peluang dan dengar apa yang mereka luahkan.

Jika artis luar negara yang membawa unsur-unsur negatif dan maksiat boleh dibenarkan masuk ke negara Islam ini untuk membuat konsert(Islamlah sangat!), mengapa rakyat sendiri yang hidup dalam demokrasi tidak boleh berhimpun bagi menyuarakan pandangan?. Ambillah hati rakyat... dah nak tiba pilihanraya kan...

Sis AI said...

Perghhh.. Ramai gila sis.. Tak terkata.. Mudah2han takde bnda buruk jdi.. Mudah2han Allah slamatkn org yg benar..

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...