Inilah Hantu Yang Dipakai Untuk Penglaris Makanan

By
Advertisement

haa.....n3 ni aku kopi dari blog negara jiran tau..... rasanya mesti ada yg biasa dah dengar ilmu pelaris nih kan. macam kat tempat aku nih.... ada la gerai mi sup....perghhh meletop abisss.....24 jam buka.... orang tak putus2.... kayo betul pokcik tuh.... pagi2 adalah keta merc dia kat situ....apa lagi kutip duit laa....cayalah....tapi yang kelakarnya suatu hari jiran-jiran aku kecoh .....dorang kata ada nampak makhluk berbulu duduk kat atas pokok kat gerai tu....tu la pelaris dia.....beria-ia  sungguh dorang bercerita . hishh...memula meremang bulu roma aku...almaklum aku memang suka makan kat situ.... malam bila semua ahli keluarga aku berkumpul dengan tak sabar-sabarnya aku pun buka cerita..... suami aku diam je... tapi anak aku cakap.... 'ala buuuu.....makhluk berbulu tu udin (nama glamor) pun nampakkkkk..... udin hari2 pegi sekolah lalu  situ....dah lama dah udin nampak kat atas pokok tuh.'..... suami aku angguk mengiyakan.... bior betul ni maknanya betul laaaa.....     '.tu teady bear la buuuu....sapa punya ntah tersangkut kat situ'....huhuuuu....hampeh tul! 
tapi aku lega..... taklah pobia  aku nak makan kat situ...hikss

apa pun korang baca la pulak pasal hantu peludah dari negara jiran ni ekk......mungkin aja di sana pelarisnya lago top.....hehehe (layan je laa.....)

Hantu Peludah adalah hantu yang di pakai sebagai sarana penglaris makanan. Dikatakan peludah karena sebelum di sajikan kepada pelanggan, makanan ini di ludahi akan menjadi terasa nikmat dan pelanggan akan ketagihan untuk datang ke warung makan tersebut.

Hawa yang terbawa oleh lidah tersebut ternyata juga mampu menambah rasa makanan yang di sajikan itu, Bahkan kadang -kadang jika di rasa kurang maka tindakan meludah itu dilakukan sampai dua kali atau tiga kali secara berturut-turut, Namun kadang tidak semua pemilik warung tahu tindakan apa yang sebetulnya dilakukan oleh hantu piaraannya dalam rangka membuat laris warungnya, yang mereka tau hanya bahwa mereka memagari warung tersebut dengan energi penglarisan yang diperolehnya entah dari orang pintar ataupun hasil dari dia melakukan kegiatan ritual tertentu di tempat-tempat yang di anggap keramat.

Efek dari tindakan hantu ini di samping membuat enak masakan yang di sajikan juga membuat energi negatif akan masuk ke tubuh orang yang memakan masakan tersebut, di sisi lain kadang jika orang yang memakan masakan yang di ludahi itu kebetulan adalah orang baik-baik perilaku dan muatan spiritualnya, maka kadang setelah memakan makanan yang di ludahi, beberapa waktu kemudian dia akan merasa mual dan mungkin juga muntah-muntah. Hal ini terjadi karena hawa yang masuk dari makanan tersebut bentrok dengan energi posistif yang dimiliki oleh orang itu karena perbuatan dan karakter baiknya. Jika hal itu terjadi maka otomatis, energi negatif yang masuk tadi akan keluar.


Sumber: kotakhitamdunia.blogspot.com


Sumber : http://www.jelajahunik.us/2012/04/inilah-hantu-yang-dipakai-untuk.html#ixzz1rDPHDKXJ




0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.