11.3.12

Blog Aiyang Disayang kena hack dengan dragon force

assalamualaikum
pagi nih mcm biasa aku memulakan pagi aku dengan membuka blog. tapi tahu apa jadi? tak boleh buka...kena hack dengan DRAGON FORCE!!!!! eeeiiiii.....memang aku menyumpah-menyumpah dalam hatiiiii...... apa salah aku.....apa dosa aku..... takkan sebab pontianak je pun dorang nak hack.... pastu sebab aku login tempat yang tak sepatutnya.....???  tang mana yang tak sepatutnya..... kat guablog? kat busuk?
hailaaaaa....dah la aku nih buta IT...meraban aku cari info mcm mana nak buka balik blog nih.... bila aku goggle baru la aku tahu....bukan aku sorang je yang menerima nasib begini.... ramai lagi blogger yang kena hack....
tu satu contoh yang aku jumpa.... pekejadahnya la dorang hack blog jual telekung dan jual barangan kraf.... kemaruk apa....??? kalau jual dadah ke....jual manusia ke.... bolehla nak hack2.
 HANAFI WARREN ...... ni nama yang baik hati menghack blog aku..... terima kasihla sebab ko dah mencacatkan blog aku yg pink-pink tu.... aku tak nak maafkan kau dan aku tak nak lagi puji team DRAGON FORCE dalam blog aku.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
dan meh tengok muka hacker kat sini ....ni satu lagi blog aku yg kena hack... cisss memang bedebah.... tak profesional.... ni jawapan dia bagi...

 ·  ·  · 40 minutes ago · 
  • 3 people like this.
    • Dragon Force kalau kita perhatikan.. kami hanya dicredit.. hampir semua hacker dicredit.. kebiasaanya mcm tu pun. bukan kami yang buat.. kami xhack blogger.. jgn silapp
      32 minutes ago · 
ye lah.... ye lah.... bukan keja korang.... ni mesti keja budak sekolah baru nak berjinak2 dengan dunia hackers kan....
yg bawah ni aku copy sesi luahan hati aku....

assalamualaikum....wahai tuan admin....nape blog saya kena hack ehhh....mengancam keselamatan ekkk....
 ·  · about an hour ago

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...