23.3.12

Lelaki Masih Hidup Walau Badan Putus Dua Dilanggar Keretapi - Video


Sebenarnya aku bukanlah nak jadikan blog aku nih blog ngeri tapi ntah kenapa aku suka share benda-benda ngeri    dengan tujuan orang boleh lihat realiti yang berlaku kat dunia. Video Ngeri ok tapi video SX soooooooriiiiiiiiiiiii ye... takde kat sini. Ada orang tak suka dia kata spesis macam aku ni sick of mind.... memalukan! Tak kisahlah nak kata apa.... sapa suka...... tengok, tak suka blah. Waahhh..... kereknya aku ekekeke.
Colombo: Lelaki bawah ni ajaib, bernasib baik sebab masih hidup dan masih boleh bercakap walaupun badan dia macam yang kita nampak kat video tu dah putus dua. Berusia 24 tahun, dia kata dia terjatuh dr footboard keretapi . Kejadian berlaku 17 Mac 2012 yg lalu.
errr...footboard? tak reti nak terjemah ke bm....paham2 je la heee~

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...