8.8.12

Malangnya rakyat Selangor......




Biar gambar berbicara



Malangnya rakyat Selangor .... termasuk aku!
hurmmmm.....
sedih hati aku tengok gambar-gambar ni....
Marilah kita doakan semoga baginda diberi taufik dan hidayah oleh Allah swt.
sumber

Tatkala rakyat negeri Selangor sedang menadah tangan meng’amin’kan doa untuk Raja Muda Selangor pada setiap hari Jumaat, mungkin pada masa itu baginda sedang bergembira di disko dan membasah tekak dengan minuman champagne Moët & Chandon.
Mungkin juga tatkala khutbah Jumaat dibacakan untuk mengingati rakyat jelata untuk mentaati Raja-raja Melayu kerana mereka itulah Ketua Agama Islam bagi negeri-negeri di bumi Malaysia ini, mungkin pada masa itu baginda sedang sibuk melakukan maksiat dan salah-laku yang bertentangan dengan ajaran agama Islam.


***Sumber Berita Dari: http://mediaperak.com/2012/08/07/18sx-tingkahlaku-ketua-agama-islam-yang-kita-doakan-setiap-jumaat/


✿*~ tekan like jika suka dengan apa yang anda baca....tq ~*✿

1 comment:

yusuflaili(Goku) said...

Tulah merekapun manusia biasa serupa dengan rakyat biasa..tak perlu nak diagungkan sangat cukup sekadar dihormati kerana pangkat atau jawatan..yang wajib diagungkan ialah Nabi dan Rasul kita SAW...Biasanya kalau manusia diagungkan sangat mulalah lupa diri,riak dan sombong.

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...