27.7.12

fuhhh..... artis nih memang mulut busuk!



aku tak suka betul dengan orang yang suka mencarut.
sejak zaman sekolah sampai la aku tua nih aku cukup geli la dengar orang sebut benda2 carut nih.
aku pun heran.... kenapa ehhh ada orang asal terkejut keluau perkataan carut.... bersenda gurau pun keluar perkataan carut.... bila marah lagiiii laaaa kan....
aku kalau terkejut biasanya sebut .....opocot setan gondol kau ..... tu tak carut kan...kan... heeee~~~
tutup cerita pasal aku.

ni haaa..... nak citer pasal artis nih.... yang hot dari semalam..... bukan nak aibkan dia.... tapi nak jadikan pengajaran pada yang lain-lain... kalau anda tu seseorang yang dikenali maka silalah jaga adab dan tatasusila dan tatabahasa juga.....
kalau kau tu mamat sapu sampah tak pe lah ko nak tweet ayat 'busuk' cam tuh.... sebab ada orang kesah???
tapi sebab ko mamat sepah...... walaupun aku tak minat kat ko tapi maaflah ko jadi bahan aku hari nih.
Nak tau lebih lanjut apa citer mamat nih SILA BACA SINI.

elok la dia dah tutup akaun semua tu.... ni la contoh artis yang tak layak dijadikan idola.... dah la dengan perempuan pun tunjuk samseng.... haishhh.

nape ekkk aku tak suka mamat nih.....
oooo baru ingat..... sebab masa kawan dengan mamat ni la si Fida tu (kenal ke) bergambau tak tutup kepala dgn sempurna. Cisss.... lelaki hampeh!
lagi satu..... kureng rupa paras.
oppsss.... cukup! cukup!!!!!


ps: yang aku pelik.... ada manusia dia datang blog orang pastu merempan-rempan tak tentu pasal.... walhal n3 tu bukan citer pasal dia. Jiwa sakit!

✿*~ dah baca n3 tekan 'like' yeaa... ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...