29.3.11

Tarian Poco-Poco Sah HARAM!

Wahh..berita panas lagi dan biasanya akan ramai tak suka dan terkejut..yerlah benda yang dah jadi kebiasaan pada kita, mestilah terkejut dan marah apabila benda tu diwartakan sebagai benda haram..Hmmm..tapi hukum tetap hukum..haram tetap haram..tak ada toleransi pada hukum agama ni..wahh takut rasanya..yerlah benda macam ni memang perlu kita kongsi supaya ramai tahu..tulah kewajipan kita semua.
Sebenarnya dulu pun dah heboh diperkatakan....rasanya dari  2009 lagi tapi kenapa baru kini disahkan poco-poco itu HARAM..takpelah, better late than never kan..so dah tau haram tu, tolonglah jauhi..nauzubillah dari kita lakukan sesuatu yang HARAM!
Iya, diingatkan yang poco-poco, poco-poco dance, tarian poco-poco tu haram untuk umat Islam. Yang non-muslim tu lantak diorang lah nak menari pun.
p/s: camne la nak bagi tau kat jiran2 aku yang sedang giat berpoco-poco ni ek....kang tak pasai2 depa kata aku ni macam2 maklumlah depa tu ahli surau...sedangkan aku ni tak pernah lagi pi surau....aku selalu terus ke masjid je....ishhh.....ishhh...ishhh......

1 comment:

musafir said...

awak tinggal di perak ke...

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...