Ada sesiapa tak kenal TOM???

By
Advertisement
Baca cerita penuh di sini dulu......

Apa yang mengejutkan apabila mengetahui tunangan Tom merupakan lelaki yang dikenali dengan nama Firdaus, 26 tahun yang merupakan lelaki yang sama dalam kes pergaduhan tempoh hari.

"Ya, memang kami dah bertunang hari raya kelima tahun lalu lagi. Semua ini berlaku atas dasar persetujuan kedua-dua belah keluarga yang mahu kami menjalinkan hubungan yang lebih serius.

"Selepas kejadian hitam dulu, dia sudahpun menceraikan isterinya dan sejak itu kami menjalinkan hubungan cinta.

"Dia merupakan cinta pertama saya. Saya berkahwin dengan orang lain dan dia juga begitu. Mungkin takdir-Nya untuk saya kembali bersama dia.

"Tapi saya bukan penyebab dia bercerai  Tongue . Memang saya kurang senang untuk berbicara soal ini bimbang disalah tafsir oleh sesetengah pihak.

"Untuk apa saya terus menyorok perkara ini andai kata ia terbongkar kelak. Saya cukup mengharapkan agar ikatan yang kami jalinkan ini akan berterusan sampai ke jenjang pelamin.


nilai la sendiri kenyataan artis  ni.... so kemungkinan besar mmg ex-wife tu kene seksa la duk serumah tom dgn x-hubby sambil dorg sedap2 tinggal sebilik... mmg patut la kene belasah... 


errrr....apasal lak aku yg emo niiii......nak tau kenapa? Sebab aku perempuan....aku pasti ramai perempuan lain diluar sana yg turut emo rasa nak keronyok2 je suratkabar kat tangan bila baca kenyataan si tom bak ni....


P/s: kalau ada gak yg tak emo tu aku tau kenapa.....sbb dia pun gediks gak amik suami orang.....grrrrrrr

2 comments:

saya YANA said...

Yana tak kenl kot.. hahaha...

aiyang said...

hihihi.....tak yah kenal pun tak pe...tak de pekdah

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.