7.3.11

Ada sesiapa tak kenal TOM???

Baca cerita penuh di sini dulu......

Apa yang mengejutkan apabila mengetahui tunangan Tom merupakan lelaki yang dikenali dengan nama Firdaus, 26 tahun yang merupakan lelaki yang sama dalam kes pergaduhan tempoh hari.

"Ya, memang kami dah bertunang hari raya kelima tahun lalu lagi. Semua ini berlaku atas dasar persetujuan kedua-dua belah keluarga yang mahu kami menjalinkan hubungan yang lebih serius.

"Selepas kejadian hitam dulu, dia sudahpun menceraikan isterinya dan sejak itu kami menjalinkan hubungan cinta.

"Dia merupakan cinta pertama saya. Saya berkahwin dengan orang lain dan dia juga begitu. Mungkin takdir-Nya untuk saya kembali bersama dia.

"Tapi saya bukan penyebab dia bercerai  Tongue . Memang saya kurang senang untuk berbicara soal ini bimbang disalah tafsir oleh sesetengah pihak.

"Untuk apa saya terus menyorok perkara ini andai kata ia terbongkar kelak. Saya cukup mengharapkan agar ikatan yang kami jalinkan ini akan berterusan sampai ke jenjang pelamin.


nilai la sendiri kenyataan artis  ni.... so kemungkinan besar mmg ex-wife tu kene seksa la duk serumah tom dgn x-hubby sambil dorg sedap2 tinggal sebilik... mmg patut la kene belasah... 


errrr....apasal lak aku yg emo niiii......nak tau kenapa? Sebab aku perempuan....aku pasti ramai perempuan lain diluar sana yg turut emo rasa nak keronyok2 je suratkabar kat tangan bila baca kenyataan si tom bak ni....


P/s: kalau ada gak yg tak emo tu aku tau kenapa.....sbb dia pun gediks gak amik suami orang.....grrrrrrr

2 comments:

Unknown said...

Yana tak kenl kot.. hahaha...

Sari said...

hihihi.....tak yah kenal pun tak pe...tak de pekdah

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...