24.3.11

eeiiiii......dalam kepala dia penuh ulat!!!!!!!!!!!

Jika anda penggemar sushi ,anda mesti baca artikel ini .
Warga emas ini bernama Shota Fujiwara,
berasal daripada negara Jepun. Beliau adalah penggemarSushi sejak daripada kecil lagi. Sehinggalah dalam lingkungan umur 60 tahun, beliau telah merana akibat sakit dalam kepala yang disangka migrin.

Setelah tiga tahun lamanya menanggung kesakitan ,doktor menjalankan X-ray untuk memastikan apa penyakit yang dihadapi oleh beliau. Doktor terperanjat apabila terdapat benda-benda kecil yang dipercayai ulat di kepalanya, tetapi bernasib baik kerana ia masih tidak menembusi tempurung kepalanya.

Setelah dibedah,beginilah keadaan otak encik Shota.




Pasti para pembaca tertanya-tanya dari mana datangnyaulat-ulat tersebut. Sebenarnya ulat-ulat tersebut datang daripada pemakanan encik Shota iaitu gemar memakanSushi & Sashima yang mentah. Ulat-ulat tersebut mungkin datang daripada daging ikan dan makanan laut lain yang tidak dimasak terlebih dahulu. 
Sepatutnya, setiap makanan yang mentah hendaklah dimasak pada suhu 100 darjah celsius dan dibekukan pada 0-4 darjah celsius untuk mematikan kuman dan ulat yang sedia ada di dalamnya.
kepada penggemar Sushi & Sashima, berhati-hatilah ketika mahu menjamah. Pastikan makanan tersebut betul-betul masak dan selamat dimakan.


Sumber: Vgcorner, Hardyminhard



ada lagi....lagiiii real.....klik sini jeng..jeng...jengggggg

eh...jumpa kat sini

1 comment:

Abang Zam said...

oh! ini jijik...tapi fakta..

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...