15.7.12

Video Pemuda Disembelih Kerana Murtad



Menurut sumber pemuda ini disembelih kerana murtad masuk agama Kristian. Sama ada hukuman ini dilaksanakan kerana beliau telah murtad atau mungkin kerana kesalahan lain yang telah dilakukan oleh pemuda ini gua tak pasti! Jika ada sesiapa yang tahu cerita sebenarnya sila tolong perbetulkan entri ini. Kejadian penyembelihan ini berlaku di Tunisia.
AMARAN! Video dibawah menunjukkan seorang manusia yang masih bernyawa disembelih dan bukannya seekor lembu, kambing, kerbau, ayam atau haiwan ternakan yang lainnya… kalau tak lalu nak tengok… please tolong jangan tengok. Tengok gambar pun dah cukup… – Informasi Dot My


Allah.... tak berani tengok!
baca sini diskusi hukuman murtad


✿*~ kalau suka N3 jangan lupa tekan 'like' ye ...terima kasih ~*✿

1 comment:

Faris Abdat said...

Assalamualaikum Wr Wb

Video ini tidak ada kebenarannya. Pertama kali saya menonton video ini adalah di sebuah lelaman Yahudi yang anti-Islam.

Sebenarnya lelaki ini dibunuh oleh gangster / mafia setelah lelaki ini dikatakan menikam mereka dari belakang dalam urusan penjualan dadah.

Wallahu 'alam tetapi berhati-hatilah dalam menyebarkan video-video yang sebenarnya menjadi propadanda kafir terhadap Islam.

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...