27.7.12

Kakitangan Awam Selangor Terima Bonus Raya Dan Simpanan Selangorku

SHAH ALAM,26 JULAI : Kerajaan Selangor hari ini meluluskan pemberian bonus setengah bulan gaji atau sekurang-kurangnya RM500 kepada semua kakitangan awam Selangor bagi membuat persiapan menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Menteri Besar,Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata , Kerajaan Selangor juga memutuskan untuk memberi bonus tambahan dalam bentuk Simpanan Selangorku sebanyak RM200 kepada setiap kakitangan awam.
“Bagi yang beragama Islam, wang ini akan dimasukkan dalam Simpanan Tabung Haji manakala bukan beragama Islam akan diberikan dalam bentuk Sijil Simpanan Premium Bank Simpanan Nasional (BSN).
“Kedua-dua bonus ini akan dimasukkan dalam akaun kakitangan awam pada minggu hadapan.
Kerajaan Selangor memperuntukkan RM20 juta untuk pembayaran bonus dan bonus tambahan Simpanan Selangorku kepada kakitangan awam untuk tahun ini,” kata Abdul Khalid dalam kenyataan medianya hari ini.
Abdul Khalid berkata dengan pemberian bonus ini dapat meringankan beban penjawat awam untuk membuat persediaan menyambut Hari Raya Aidilfitri.
“Pada masa sama, Kerajaan Selangor mahu menggalakkan kakitangan awam menabung demi masa depan,” kata Abdul Khalid.

olaaalaaaa..... baiknya pak sedara aku nih.... pak sedara korang baik cam dia tak.... hikhikhik....
(aku anak Selangor)


✿*~ dah baca n3 tekan 'like' yeaa... ~*✿

3 comments:

AisNy said...

hahahaha... teman tak dek bapak sedara macam dia...

UMMI YL said...

seronoklah sapa yang dok selangor nih..:)

Wak Rijal said...

untunglah penjawat awam... yang kerja swasta x dpt apa2 ke? xkn penjawat awam je dpt.. takkan serdak biskut raya pun xde...???

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...