26.2.12

Lelaki Bengkokkan Syiling Dengan Kelopak Mata

Seorang lelaki mempunyai keupayaan luar biasa yang mana ia mampu membengkokkan duit syiling dengan hanya menggunakan kelopak mata sahaja. Jom saksikan video ini.




Lelaki Bengkokkan Syiling Dengan Mata | Seorang lelaki pelik mempunyai satu kuasa luar biasa yang mana dia berupaya membengkokkan wang syiling dengan menggunakan mata sahaja. Jom kenali beliau, nama beliau ialah Sayyed Muhammad Ahmad Abdallah dari Mesir dan beragama Islam. Dia telah berkahwin sebanyak 28 kali dan mempunyai 35 orang anak. Sekarang dia mempunyai 4 orang isteri. Beliau dikatakan mempunyai kekuatan fizikal sebanyak 260 kuasa kuda iaitu bersamaan kekuatan 30,000 lelaki dewasa.

Saksikan video di atas ini untuk melihat kuasa luar biasa lelaki ini.
Ini ialah antara fakta tentang diri lelaki pelik ini:
  1.     Mengelak untuk berjabat tangan dengan orang, kalau salam patah riuk jari tangan orang.
  2.     Makan daging mentah tiap2 hari minum butter (mentega).
  3.     Pernah dipenjara kerana lari dari khidmat tentera, diampunkan oleh presiden.
  4.     Boleh bengkokkan duit syiling dengan kelopak mata je.
  5.     Boleh koyakkan duit syiling dengan jari.
Sumber Melayukini.net - Hebatkan lelaki pelik ini? Tiada yang mustahil yang berlaku dalam dunia ini. Secara normalnya, mata tidak mempunyai otot yang mampu membengkokkan syiling. Jangan kata mata, guna jari pun tak boleh.

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...