15.11.13

TERBUKTI SHAKLEE MAMPU TAMBAH PENDAPATAN KELUARGA!


BONUS SHAKLEE ...OH GEDIKNYA!!!


Ahhh.... mesti korang menyampah tengok saya menayang duit saya kat bank kan....ehehhe
kalau nak tau itulah bonus shaklee saya bulan ni (semalam masuk).... boleh tahan kan???
kalau saya cakap duduk rumah pun boleh buat duit dengan  shaklee korang mesti tak caya....
entah2 gambar atas tu pun korang tak caya...


bulan pertama saya tak dapat bonus
bulan ke dua iaitu bulan lepas saya cuma dapat rm 100 ++ je...
bulan ketiga saya dah naik supervisor!!!
nangisss huhuhu.... tak pernah saya dapat bonus sebanyak ini .... bahkan dari nuffnang pun...(oh kenapa tiba-tiba nama nuffnang pun terpalit sama nih?)


cek nuffnang pun dapat gak minggu lepas.... rm 50.90 heheh... tak banyak tapi tetap bersyukur.
Boleh beli lecithin sebotol...heheh
kalaulah saya tahu betapa lumayannya menjadi ahli Shaklee dah lama saya daftar jadi ahli.

Tapi yang penting ialah dengan siapa kita mendaftar.... siapa orang atas kita... adakah kita akan di biar terkontang kanting sendirian selepas didaftar sebagai ahli. Dalam hal ini saya bertuah sebab secara tak sengaja terjumpa sepasang suami isteri  muda.... muda sangat!!! Muda tapi sangat komited dengan shaklee.... tak pernah jemu menjawab pertanyaan saya tentang nutrisi... memberi motivasi dan yang paling saya respek memenuhi kehendak pembeli dengan pantas! Siang  saya order... malam barang dah dihantar ke rumah saya... bestkan! Bayangkan kalau saya yang baru ni pun boleh menjana pendapaatn seperti di atas... beliau tentu lebih lagi!!! Nak kenal siapa beliau kenalah daftar dulu...

Dan yang palinggggg best tiada paksaan pun!!!. Tak pernah dia paksa saya untuk keluar sejumlah wang untuk capai target sebab dia tahu saya takde duit dan saya masuk ahli sebab nak beli harga ahli yang lebih jimat. Tak perlu jual gelang emas macam syarikat satu lagi tuh untuk buat modal...huhu
Tak pelu hadir kelas malam2.... tak perlu buat demo produk panggil orang datang rumah... kalau ada pun perjumpaan sesama ahli untuk belajar cara-cara marketing yang berkesan. Contoh baru-baru ni upline saya ajar cara2 buat fb ads.... hohoh... untungkan.... kalau kat luar kena bayar ribu2 nak dapat ilmu nih...  kami free je.... kalau nak ilmu free kena la daftar dengan saya... hihi nanti saya kenalkan siapa mama/bapak saya (gelaran utk upline)

Jadi  sesiapa yang ingin tambah pendapatan jangan malu jangan segan sms/wassap saya 012 3117349
terus bagi detail
nama
kp
nama pasangan 
kp
alamat
email
no h/p
no akaun maybank jika ada (untuk bayaran bonus)
bayaran rm 75 beserta kos penghantaran
\
banyak kelebihan lain menanti anda!

sekian.


ps: maaf jika ada yang tidak senang dengan n3 ini. Ini cuma sebagai motivasi kepada insan2 lain sahaja.


✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

2 comments:

sempoi said...

nampak menarik boleh gak nak try nie... cik/encik duduk tang area mana penang ka?

sempoi said...

brapa if jadi ahli nak beli brg lecitin untuk sendiri?

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...