29.10.12

Astagfirullahaladzim.... Nabila oh Nabila




sumber mynewshub

sekarang ni dah tak ada 'gam' lagi ke.... kalau dulu artis yang tak bermoral memang kena gam, sekarang tak lagi ehhh? sebab apa sekarang ni disaat aku taip n3 ni muka artis ni masih lagi terpampang kat tv3 citer JULIA.
Rosak2.... baruuuu je isu panas pasal baju seksi tu keluar tv... dan baru aje mintak maaf pastu dah buat perangai yang menyakitkan mata.... pastu nnt minta maaf lagi.... kannnn. kesian!
kesian kat ayah dia jugak.... 
kesian jugak dekat johan yg jadi teman lelaki dia.... 
Ya allah, semoga dia ni diberi taufik dan hidayah.




hukum sambut holloween  <----- baca sini ye

update: malam ni kat news feed aku terpampang gambar exschoolmate aku yang sakan jugak berholloween dengan rakan2 dia yang aku kira semuanya melayu.... bila melayu tentulah agama dorang Islam jugak.... dia ni pun budget artis la jugak.... tapi tak popular (aku takla kenal sgt....cuma tau dia satu sekolah). Sedih hokeyyy..... sambut dekat bar & restaurant... yang cina pakai biasa je.... yg dorang melayu pulak lebih2 sakan.... dengan tanduk syaitan segala.... nak sgt berkawan dengan syaitan ke apa dorang nih..... iskkk kenapa la mereka ni tak tau nak hormat agama sendiri.... kalau tak malu dengan tuhan malu la kat manusia yang berlainan agama tu... nape ehhh mereka jadi macam tu...iskkk nauzubillah.... ya allah jauhkan aku dr kesesatan...janganlah Engkau sesatkan kami setelah Engkau beri petunjuk kepada kami.... ampunilah kami ya allah


✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye... ~*✿

3 comments:

Tulus Sweet said...

doa semoga Allah berikan dia hidayah....:)

Mak Wardah said...

Kesian hilang aib n malu

Unknown said...

Allah.. moga dibukakan pintu hati.
Ya Allah tetapkan hati2 kami dalam agamaMu.
sedih campur geraaammm kan :(

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...