19.7.11

(Foto & Video) - Penyokong Liverpool boo penyokong MU di Stadium Bkt Jalil

 Tuan tanah dan anak yang pergi menyaksikan perlawanan Malaysia Vs Liverpool baru2 ni bercerita....cerita je laaaa.....sebab meka pegiiii.....aku ni tak pegi...kan.....kan.....dan ceritanya itu ialah tentang INI.....saksikan!

Seorang penonton yang memakai  jersi no 10  pemain Manchester United tertera nama Rooney terpaksa berhadapan dengan ribuan penyokong kelab Liverpool sendirian semasa dalam sesi latihan pasukan tersebut di Stadium Bukit Jalil. Ahli-ahli kelab Liverpool menjerit-jerit mendesaknya supaya membuka baju yang dipakainya. Pada mulanya dia enggan.


Penyokong-penyokong kelab Liverpool mula bersorak dan menjerit meminta pemuda berjersi pasukan MU itu supaya membukanya. 

Seorang ahli kelab penyokong pasukan Liverpool cuba memujuknya membuka jersi yang dipakainya.
Selepas mendengar jeritan 'buka, buka, buka' daripada ribuan penyokong Liverpool akhirnya dia terpaksa akur dengan desakan itu.
Seorang wanita cuba memakaikannya dengan jersi pasukan Liverpool tetapi pemuda itu enggan.
Pemuda tersebut kelesuan, moody, rela tidak berbaju.  Kemudian dia beredar dari tempat duduknya ditemani rakan. Kesudahannya... lihat video dibawah... 
 
 
kesian kat adik niiii......nak salahkan siapa ekkk.....???
 

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...