Bila dah sakit baru nak beli......

By
Advertisement
klik - baca testimonials disini dahulu
klik sini juga

dan baca ini untuk mengetahui tahap kesihatan tuan tanah blog ni....

maka aku telah membeli....
bacalah penerangan yg agak panjang tu
jangan tertido sudah...ehehe


PELAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO

anda tak mempunyai masa untuk mengamalkan makanan sihat..
tapi badan selalu sakit2.. selalu kebas tangan... kebas kaki bila duduk lama... jangan dibiarkan berlarutan.. kerana itu adalah tanda2 awal kemungkinan anda mungkin akan mendapat strok, sakit buah pinggang atau sakit tulang belakang..
kebas2 itu adalah punca dari darah yang tidak dapat mengalir lancar.. sebab itulah anda sering berasa kebas.. sakit bahu.. dan sebagainya..
bila umur meningkat pula.. lutut mula lemah dan sakit2.. tolonglah jangan biarkan ianya berterusan kerana ia akan menelan kos yang besar jika hendak merawatnya.. dan sakitnya pula nanti tak tertanggung oleh anda sendiri..
mulalah menggunakan pelapik tilam contiago ini yang dapat menlancarkan aliran darah anda dengan baik.. segala kebas2 anda pasti hilang walaupun menggunakan satu malam sahaja..
pada yang menpunyai sakit sendi tulang atau serik sakit belakang atau bahu dan juga lutut amat berkesan menggunakan pelapik tilam istimewa ini.. penat bekerja seharian pun akan hilang bila anda dapat baring dan tidur di atas pelapik tilam ini.. cubalah.. anda pasti merasa puas hati dengan kebaikkan tilam ini yang tiada bandingannya dengan pelapik tilam biasa.


*dah baca kan tahap kesihatan ku...sobbbb....sobbbb......kolesterol tinggi, uric asid tinggi....mangaiiiii
memang mudah penat....rasa mengantuk.... bila kolesterol tinggi.
kesan dr asid uric tu pulak....aku selalu sakit tang kaki...berdenyut2 hooooo.....
tu laaa...makan tak hingat.....doktor pun pelik...awak makan apa niiii.....
udang goreng berkuah budu!
geleng kepala........


atas inisiatif nak sihat....maka aku menggoggle apakah produk yg rasa2nya boleh membaikpulih kesihatan aku nih...(sebenarnya aku takut buah pinggang aku rosak soooooobbbbbb......manade jual kat pasar malam.....kannnn?

ni bacalah kebaikan pelapik tilam Terapiutik Bio-Ion ni.....
aku ambil dr internet

Tidak kira sama ada anda memiliki katil yang usang atau yang baru dibeli, Lapik Tilam Terapiutik Bio-Ion Contiago akan menambahkan selapis keselesaan khas yang tidak pernah anda alami sebelum ini.
Busa dalamnya yang berkualiti tinggi menawarkan sokongan yang teguh namun lembut sementara kualiti mewah lapisan luar Damask Jacquard yang memancar sinar Inframerah Jauh ini memberikan kawalan anti-hama yang berkesan untuk kegunaan yang selesa agar anda mendapat tidur berkualiti tinggi seperti yang anda mahukan dan perlukan!
Di antara kebaikan Pelapik Tilam ini adalah:
  1. Menikmati tidur yang nyata dipertingkatkan, berkualiti dan merehatkan
  2. Merehatkan dan melegakan stres
  3. Meningkatkan kesihatan keseluruhan
  4. Mengubati insomnia dan migrain
  5. Mencucikan darah
  6. Meningkatkan aliran darah dan metabolisme
  7. Meningkatkan tenaga dan kesejahteraan
  8. Kebaikan anti-penuaan
  9. Melegakan kesakitan
  10. Mengurangkan keradangan
  11. Menstabilkan tekanan darah
  12. Memperbaiki sistem pencernaan
  13. Menguatkan sistem imun
  14. Meningkatkan pertumbuhan dan memulihkan sel
  15. Melawan radikal bebas
  16. Menguatkan sistem tubuh
  17. Memperbaiki tekstur kulit
  18. Mengawal berat badan
  19. Mengawal tahap gula di dalam darah
  20. Meningkatkan penyahtoksikan tubuh
  21. Sokongan tulang belakang dan pelbagai kebaikan lagi


kepentingan tidur yang tidak terganggu, mendamaikan dan merehatkan...
Tidur yang baik menjelang malam tanpa sebarang gangguan adalah penting untuk kita semua, tidak kira muda atau tua, lelaki atau perempuan. Mendapat tidur merehatkan secukupnya di malam hari membolehkan kita bergiat lebih baik di siang hari.

Sebaliknya, tidur terganggu membawa pelbagai masalah fizikal, mental dan psikologi, termasuk kelesuan berpanjangan, rasa mengantuk sepanjang hari, tidak mampu fokus atau memberi tumpuan kepada tugasan tertentu, tidak dapat membuat keputusan dengan baik, meningkatkan kerisauan dan kemarahan, serta perasaan tertekan. Pelbagai kajian penyelidikan menunjukkan bahawa kekurangan tidur juga menjadikan kita lebih lemah terhadap tekanan darah tinggi, obesiti dan kencing manis.

lapik tilam terapiutik bio-ion contiago Lapik Tilam Terapiutik Bio-ion Contiago menggunakan kombinasi unik 11 lapisan bahan berkualiti tinggi khas untuk sokongan teguh tetapi lembut pada kepala, servik, tulang belakang dan tubuh serta rekaan berfungsinya melaras kepada kontur tubuh individu, sentiasa melaras-sendiri bagi melegakan titik tekanan dengan poket pengudaraan terbina-dalam dan permukaan busa runcing yang menggalakkan aliran udara bagi permukaan tidur yang lebih selesa.

Lapik tilam ini direka cemerlang cengan busa berkualiti tinggi dan bahan-bahan lain seperti Bulu Bebiri Sintetik yang dilitupi fabrik Polipropilena Damask Jacquard menarik dan selesa yang berkualiti dengan perlindungan anti-hama, yang memberikan rasa kemewahan dan kelembutan. Selain membekalkan fungsi-fungsi Sinar Inframerah, Bio-Magnetik, Batu Mineral Jed dan Ion Negatif, ia juga mengandungi Elemen Pemanas Karbon Bertebat berkualiti tinggi untuk haba Terma yang semula jadi selamat dan penting bagi kebaikan yang tiada bandingan dalam mengoptimumkan kesejahteraan semasa anda lena di dalam kerehatan dan keselesaan tidur yang mendalam.
klik pada gambar untuk lihat gambar lebih besar..


...
ciri-ciri istimewa produk contiago yang mempunyai 11 lapisan..

fungsi sinar inframerah jauh
sinar Inframerah Jauh yang dihasilkan melalui fabrik yang dirawat khas dengan Bioseramik dan Batu Mineral Jed berkuasa untuk menggalakkan pertumbuhan dan kecergasan sel hidup pada tubuh manusia.

fungsi bio-magnetik
magnet-magnet Kekal berkuasa yang ditatah ke dalam busa poliuretana membantu meningkatkan penembusan mendalam ke dalam tisu yang akan memberi tubuh tenaga dengan lebih pantas dan lebih cekap bagi mekanisme pemulihan sendiri.
fungsi terma
kombinasi lapisan khas yang dilapisi dengan Elemen Pemanas Karbon Bertebat yang dapat menghasilkan haba terma yang semula jadi selamat dan penting bagi menggalakkan pengaliran darah dan peransang kecergasan sistem tubuh.
fungsi batu mineral jed
dapat memancarkan Ion Negatif, Sinar Inframerah Jauh serta tenaga 'hidup' penting yang dapat menolong meningkatkan fungsi biologi sel tubuh serta meningkatkan aliran darah.
fungsi ion negatif
ion Negatif yang dihasilkan oleh fabrik yang dirawat khas dan Batu Mineral Jed digelar "ion baik" atau "ion gembira" dan ion ini dipercayai dapat memberi tenaga kepada sel tubuh dan meningkatkan sistem imun tubuh.
keselesaan tulen
rekaan berkontur ergonominya yang hebat memberikan sokongan yang baik kepada kepala, tengkuk dan tulang belakang bagi mencegah anda mengalami kesakitan tengkuk di siang hari, dan pada masa yang sama, membantu anda tidur dengan lebih nyenyak di malam hari.
fungsi anti-hama
lapisan mewah fabrik Damask Jacquard dirawat dengan proses rawatan yang menjerihkan bagi memberikan fungsi perlindungan anti-hama yang unik dan berkesan, lantas memberikan anda perlindungan terbaik daripada kebanyakan jenis hama yang ada.

* 2 hari berturut2 aku menghadirkan diri ke ceramah kesihatan yang di anjurkan  oleh pihak zhulian semata2 untuk mendalami kebaikan produk kesihatan mereka. Sebenarnya aku ni dah lama jadi ahli...rasanya dah 8 tahun ada kot.....hidup...mati...hidup...mati...tapi tak pernah nak ambil tahu produk kesihatan...yang aku tahu barang kemas dia je.....sebab cantikkkkk....pastu agensi zhulian tersangatlah dekat dengan rumah....jalan kaki pun sampai. TAPI yg ini aku berguru nuuuuuuunnnnn jauh di KOTA DAMANSARA.....AGENSI PETALING JAYA UTARA......SEBAB? tak yah lah citer sini.......HASILNYA.......malam ini aku akan tidur dengan selasa di atas tilam ini....YAHOOOOO

yang penting...dapat lancarkan perjalanan darah...pecah lemak2....(rasa macam bertungku) kini aku tak payah susah2 nak bersauna di SPA.....atas katil je sambil fb...sambil berblog pun buliiiiiihhhhh....

sambung sikit lagi
----selepas 2 hari menggunakannya badan terasa sakit2....macam lepas berurut tu.....tapi yang buat aku happy badan lebih ringan......dan sakit berdenyut2 tang kaki ada kurang......lagi mudah berpeluh...harap2 dapat meningkatkan kadar metabolisme tubuh....ye lah...bila metabolisme tinggi mudahlah pembakaran lemak...bila lemak terbakar maka....boleh slim balik....errr...kena tunggu seminggu lah...tengok result cmne...nnt aku update ye.....




0 comments:

Disclaimer

Penafian ini berkaitan blog/laman web milik saya yang berkisar tentang pemakanan organik dan produk Shaklee. Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan dan saya ingin pembaca tahu yang blog/laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

DOA RABITAH - DOA PENGIKAT KASIH SAYANG


[klik untuk besarkan]

Doa+Rabitah 1 Doa Rabitah

Terjemahan:

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini telah berhimpun kerana mengasihi Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah) Mu, bersatu memikul beban dakwah Mu, hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syari’at Mu.

Maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya, kekalkan kemesraan antara hati-hati ini, tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalanNya (yang sebenar), penuhkanlah (piala) hati-hati ini dengan cahaya Rabbani Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan keimanan dan keindahan tawakkal kepada Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan ma’rifat (pengetahuan sebenar) tentang Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada’ dalam perjuangan agama Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik sandaran dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda semuanya.”

✿*~ blog pedasss ~*✿

✿*~ hot n spicy ~*✿

✿*~ baca ni jugak ! ~*✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK SINI GAK EHH..
Powered by Blogger.