24.9.13

Sedih dengar pengakuan pakcik guard yang kena tendang dengan isteri Mat Yo

Video paling hangat hari ini tentulah video isteri Mat Yo memaki hamun pengawal keselamatan. Ahh.... malas la nak masukkan video tu kat sini.... takut terkena badi mereng perempuan itu.... hikhik.
Sangat memalukan.... tapi tak pe lah... kita dengar pula luahan pakcik guard ... hurmmm



Sedih pula saya mendengar luahan hati pakcik ini, Semoga dimurahkan rezeki pakcik selepas ini.

Menurutnya pengawal keselamatan terbabit telah memberi peluang untuk parkir kereta di tempat berkenaan selama selama 10 minit tetapi selepas 15 minit berlalu, isteri Mat Yo masih tidak berganjak.

Ini membuatkan pertengkaran tercetus antara mereka dan berakhir dengan bahasa kasar malah isteri Mat Yo didakwa telah menendang pengawal keselamatan berkenaan kerana tidak dapat menahan geram.


Dikhabarkan, isteri Mat Yo mengeluarkan telefon bimbit dan mula merakam untuk menyaman pengawal keselamatan tersebut namun kejadian dikatakan turut dirakam oleh CCTV di tempat kejadian.


Sabarlah pakcik ye.... ramai rakyat Msia yang bersimpati dengan pakcik dan menyokong pakcik.... kalau saya jadi anak pakcik saya saman perempuan tu sampai muflissss..... berlagakkkkkk!!!

✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...