19.9.13

Omega Guard boleh kempiskan perut!

Wah banyak betul kelebihan omega ni ye.... baru je tadi berborak dengan seorang jiran pasal sakit lutut.
Dia tanya saya makan apa sakit lutut hilang?
Entahlah..... sebab makan omega ni kot!
Bila kakak tu tengok jenama shaklee..... oooooooooooooo.....
ni la yang mak akak makan duluuuuuu........
duluuuuuuuu tu tau bila punya dulu?
masa akak tu belum kawin, masih anak dara
sekarang akak tu dah nak masuk 50 tahun umur dia.... bayangkan punya la lama dulu... hehee
cerita dia...mak dia memang makan ni duluuuuu.... sakit lutut mak dia memang hilang, pastu shaklee ni stop tak de jual lagi tak tau la pasal apa..... tapi alhamdulillah mak dia sampai arwah tak pernah alami sakit lutut lagi jadi dari pengalaman dia yang lalu memang dia sgt yakin dengan produk shaklee ni.
Anda bagaimana? hehehe

Aku..... kalau cerita mungkin orang tak caya yang aku ni mengalami sakit lutut yg kronik gak la... start sakit awal tahun ni... sampai hari raya masih lagi ketat lutut aku.
kalau dah duduk nak bangun lurus kaki punya la azab.... terdengkot2 nak mulakan langkah.
kadang2 tengah tidur pun rasa  sakit ya amat.
sampai aku terfikir aku ni ada terpijak tempat makhluk halus ke.... kot la kena tampar ngan bunian ke... kekeke
sebab rasa macam tak logik orang semuda aku mengalami sakit lutut dan tumit dan sendi pergelangan tangan dan juga siku tangan kanan. Haaa...kauuuu.... 
aku rasa ni ada kaitan dengan asid urik aku yg tinggi jadi aku try makan alfalfa dan omega....
alhamdulillah.... omega tak habis lagi .... alfalfa pun ada lagi ... tapi lutut aku dah tak sakit.... tinggal siku dan pergelangan tangan je...

bawah ni ada lagi kebaikan omega.... baca lah ye...
ohhh selain tu yg aku sgt perasan ialah sejak makan omega rambut aku mcm sapu minyak..... ok gak tak la rambut kering. Tapi muka pun berminyak jugakkkk... huhhh.... nasib tak keluar jerawat. orang kata lebih baik muka berminyak dari kering.... hehehe... mesti nanti muka glowing youuuu.... kakaka


sesiapa yang nak beli omega boleh wasap atau sms 012 3117349 .... jgn call ye sbb sy bisu... ehh keluuu.... huhuu ...

harga RM 136 - 90 caps.... kalau nak murah boleh tapi meh la join jadi member dulu.... hehe 




> Pengambilan 3 biji sehari selepas sarapan/ lunch mampu memberi rasa kurang lapar kepada anda.

> berfungsi membakar lemak dan meningkatkan metabolisma

> kajian dilakukan di Jepun & Czech Republic mencadangkan bahawa omega 3 mampu menghalang pembentukan lemak badan hodoh & menggalakkan pembakaran lemak dengan cepat.

> Satu kajian di Australia menunjukkan pembakaran lemak yg lebih tinggi semasa senaman dilakukan apabila mengambil omega 3 berbanding mereka yg tidak mengambilnya semasa bersukan.

> membantu masalah perut buncit dan obesiti.

> kesimpulannya omega mampu mengurangkan selera makan disamping membakar lemak dengan cepat..
>>memelihara dari penyakit stroke, penyakit jantung , kencing manis, gaot, tulang dan sakit sendi.

>>melincirkan saluran dan peredaran darah. Mengekalkan tekanan darah normal serta ketegangan dileher atau sakit kepala.

>> Sangat baik untuk wanita yg mementingkan kecantikan (flawless skin). Melicinkan kulit yg akan kelihatan kemerah-merahan.

>>mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yg menyebabkan PMS.

>>memperbaiki masalah alahan kulit seperti eczema, proriasis dll.

>>Baik untuk ibu yg hamil (1 biji sehari) kerana membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan. DHA & EPA dari omega ni sangat penting untuk pembentukan otak & mata bayi

>> Baik bagi ibu hamil untuk mengawal paras kolestrol dalam badan.
>> Baik untuk ibu yg sedang menyusu kerana pengambilan asid lemak omega 3 dalam tempoh penyusuan susu ibu dapat mengekalkan perkembangan otak anak.

>> membantu menghindarkan anak2 drp gangguan hiperaktif dan masalah tumpuan (ADHD) / autisme.

>>kanak-kanak adalah peringkat umur yg sangat kritikal dimana pertumbuhan otak yg pintar perlukan makanan yg kaya dengan asid lemak omega 3, DHA & EPA.

>>juga sangat bagus utk sistem imunisasi kanak2,asma,eczema dll.



✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

6 comments:

BDB fans said...

AsSalam...tkasih utk info ttg Sakit lutut tu.bolehlah saya belikan utk isteri yg juga sakit krn kurang Gris kata Dr.

BDB fans said...
This comment has been removed by the author.
BDB fans said...

Mcmmana nk jadi member&jadi group aiyang,kita ni kt kuantan ni,nk beli harga member...

BDB fans said...

Mcmmana nk jadi member&jadi group aiyang,kita ni kt kuantan ni,nk beli harga member...

Sari said...
This comment has been removed by the author.
Sari said...

pm saya kat page lah ye...

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...