17.12.13

BUAT DUIT CARA ORANG SAKIT

✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿
Anda sakit dan tidak berupaya keluar bekerja? Tiada  duit  untuk membeli supplement? Harga supplement mahal? Semua ini boleh di atasi jika anda tahu cara untuk jana pendapatan tanpa keluar modal yang besar. Hanya duduk depan komputer di rumah beberapa jam sehari anda akan dapat pulangan. Rezeki tidak datang bergolek... yang penting ada usaha!

Ilustrasi masalah kesehatan pada orang yang duduk terlalu lama di depan komputer/©Boldsky



BUAT DUIT CARA ORANG SAKIT PUN BOLEH HIDUP.

Saya sebenarnya baru selesai membaca artikel dari blog di atas.Ye betul...ramai yang ada masalah kewangan disebabkan oleh faktor kesihatan dan ada yang menjadikan blog sebagai punca rezeki.  Ramai yang berjaya meraih pendapatan dari rumah hanya dengan berniaga menerusi internet. Menjual Shaklee secara online juga salah satu cara menjana pendapatan dari rumah. Dengan modal serendah RM 65 untuk mendaftar sebagai ahli anda layak untuk menikmati untung runcit dan juga bonus setiap bulan. 

Shaklee mahal? Ye ... produk yang bagus semahal mana pun akan tetap dibeli oleh orang yang mampu. Bagi yang tidak mampu kenapa tidak mahu mendaftar sebagai ahli dan mula menjual. Bisnes on9 tidak perlu modal membeli stok. Setelah menjadi ahli mulakan lah promosi di blog atau fb atau fb fanpage. Apabila ada yang ingin membeli dari anda, pembeli akan transfer wang ke akaun anda dan setelah itu baru anda pos barang kepada pembeli. Yang penting anda ada akaun bank. 

Branch jauh? Ini pun bukan masalah sebab sekarang sudah boleh order secara on9 di SINI. Yang penting anda daftar sebagai ahli supaya anda boleh log in dan membuat pembelian. Atau anda boleh minta upline tolong belikan.... hehehe... ini yang selalu sy buat. TQ upline ku.

Tak reti? Apa guna ada upline jika tak boleh ajar dan tolong. Saya pun mula-mula mendaftar sebagai ahli sebab nak makan sendiri dan dapat beli dengan harga lebih murah. Tapi bila saya rasai perubahan pada kesihatan saya maka saya mula berkongsi kebaikannya produk yang saya makan seperti Omega , Alfalfa dan Lechithin di fb dan di blog. Sekarang saya sudah naik rank dari pengedar biasa ke supervisor. Alhamdulillah. Setiap 15 haribulan harimau mengaum.... hehe... mula-mula saya tidak faham kenapa mereka panggil harimau mengaum. Rupa-rupanya bonus Shaklee masuk terus ke akaun maybank para pengedar. Anda tak mahu ke?

Jadi kepada sesiapa yang rasa tidak mampu tetapi teringin utk membeli supplement masuklah ahli dahulu. Jika anda serius ingin jana pendapatan akan dibantu oleh mereka yang lebih senior. Yang penting anda mahu belajar!

Sekian.

Berminat? Sila SMS/Wassap ke 012 3117349 . 



PROMOSI OMEGA DI ATAS MASIH BERLANGSUNG!!
CEPAT SEBELUM STOK HABIS!














✿*~ Ingin Daftar Ahli Shaklee? SMS @ Whatsapp 012 3117349 ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...