25.10.13

Cerita Pisau dan Panties Dimalam Jumaat



Alhamdulillah pisau gedik ni dah ada kat rumah
esok bolehlah serah kepada penggoda ehhh pengorder
cuma masalah besar menimpa bila aku boleh tak perasan kaedah penghantaran tu mcm mana...
cisss rabun sungguh
rate postage yang aku tempek sebelum ini rupanya bukan rate pos laju
tapi biasa
aku ingatkan benda cantik lawa ni ringan je
rupanyaaa.... macam aku jugak
berat daaaa....
kotak je dekat sekilo kot
macam tak percaya aku check balik senarai list postage yg supplier kasi
laaaa
penghantaran menggunakan parcel rupanya bukan pos laju
patut murah bebeno
sorry ye adik dr sungai petani yg order 10 kotak
akak yg salah nnt akak belanja adik
spendot candy crush


khas untuk wanita sahaja!!!
larisss mcm goreng pisang panas  ni tau
tak tau pasai apa
masing-masing perut boroi kot wakaka
(erkk mcm la aku takde perut)



spendot ni nama dia hightwaist slimming panties jugak
tapi lagi  SUPER DUPER 
nampak tak perbezaan antara dua
NAMPAK TAK???
 jadi sapa nak  memilikinya bagi mengkaver perut  sampai atas pusat
sila wassap atau sms ye
0123117349



errr.... aritu ada sorang lelaki komen kat entri sebelum ni tanya macam mana nak belikan isteri dia

kalau encik terbaca entri ni harap encik suruh isteri je yang wassap / sms saya
sekian.... gud nite

spendot ni pos pakai pos laju
kalau setakat dua tiga helai  tu cukup rm 6 kot
kalo lebih kena bayar lebih
sebab spendot ni kain lebih  tebal dan lebih grip dan lebih besar dan tentunya lebih berat
 sekian sekali lagi



✿*~ Klik LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...