29.6.13

Pencuri tertangkap ketika tebang pokok pontianak nak duduk mana lepas ni???



pakai smart , bergaya... rupanya nak mencuri!!!
Haila nasib ko lah..... takde rezeki nak mencuri hari ni.... tapi ko dapat hadiah berdas2 dari penghuni yang naik  berang. Kot ye pun nak mencuri siang2 hari tengok dulu lah kawasan mana ko masuk.... tengok lah dulu ada orang ke tidak... ni konfiden level bukan main tinggi lagi. Orang tengah sibuk gotong royong tebang pokok ko ambil kesempatan pulak ye redah naik rumah orang.




pokok dah kena tebang habis pontianak nak duduk mana lagi???
begitulah cerita jiran aku yang sorang ni
ceritanya begini.....
3 hari lepas kawan dia parking kereta kat tempat parking..... nampak tak kereta putih kat celah2 dahan tu?
Dalam pukul dua pagi macam tu lah.... tetiba masa nak buka pintu tu lah dia nampak perempuan rambut panjang sampai kaki berdiri sebelah kereta dia.... tapi muka lawa! jiran lagi sorang pulak cerita ada yang nampak benda duduk berjuntai2 kat pokok tu atau pokok satu lagi dekat2 situ jugak.
Sekarang ni yang menjadi isu.... setelah pokok2 ditebang di manakah lagi makhluk2 yang dipanggil pontianak oleh jiran2 ku ini akan tinggal atau bermain? Di atas bumbung? Di balkoni2? Di atas bumbung2 kereta? Waaaa...... jangan kau cari aku sudahhhh!!!





✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

No comments:

TUDUNG DENIM IRONLESS NARINA

Tudung Tahan Lasak dan IRONLESS. Siapa tak suka kan?  Tudung yang jimat masa untuk bersiap, malah senang untuk dijaga! Paling come...